Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Porabniške lovke

Objava: 12. 03. 2005 / 23:00
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 15.07.2009 / 06:06

Porabniške lovke

Vsepovsod vabijo in nas prepričujejo. Oglasi. Bodisi v časopisih, na radiu, televiziji, v reklamnih snopičih, ki so jih polni poštni nabiralniki, na medmrežju, zidovih stavb, svetlečih napisih, straniščih … Preplavljajo nas podobe, slike. Vsaka stvar govori - ima napis in nam sporoča zgodbo.

Vsepovsod vabijo in nas prepričujejo. Oglasi. Bodisi v časopisih, na radiu, televiziji, v reklamnih snopičih, ki so jih polni poštni nabiralniki, na medmrežju, zidovih stavb, svetlečih napisih, straniščih … Preplavljajo nas podobe, slike. Vsaka stvar govori - ima napis in nam sporoča zgodbo. Oblačila, torbice, čevlji, ure, prehrambeni izdelki, pijača, kozmetika, izdelki za dom, avtomobili, prenosni telefoni, računalniki … Večina oglasov nam predstavlja mlade, lepe in zdrave ljudi, na vrhuncu moči in življenja. Seveda oglasne slike molčijo o staranju, stiskah, družbenem dogajanju. O stvarnosti, ki nas obdaja. Obljubljajo, da bomo z določenim izdelkom srečni in uspešni. Kdo si tega ne želi? In ko kupimo prav tisti prašek, ki ga na televiziji priporoča nasmejano čedno dekle, mislimo, da se bomo znebili vseh madežev in zadovoljno žareli v našem najljubšem oblačilu.

Kakšno slepilo! Kakšna potegavščina! Ne kupujemo več izdelkov, ki jih potrebujemo, temveč iluzije, ki jih oglaševa...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh