Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Verska vzgoja v javnih šolah – pozabljena tema

Za vas piše:
Jože Mlakar
Objava: 24. 06. 2017 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 26.06.2017 / 10:28

Verska vzgoja v javnih šolah – pozabljena tema

Verska vzgoja kot filozofija in psihologija, sodi med antropološka vzgojno izobraževalna področja.

Verska vzgoja, podobno kot moralna in spolna vzgoja, kot umetnostna in telesna vzgoja, kot filozofija in psihologija, sodi med antropološka vzgojno izobraževalna področja. Franc Pediček predlaga verski pouk na treh ravneh: kot informacijo (védenje), edukacijo (vzgojo za vero) in katehezo (zakramenti in obredi). Pouk na prvi ravni naj bi bil obvezen za vse in bi se lahko izvajal kot poseben predmet, pa tudi v okviru drugih predmetov. Pouk in vzgoja na drugi ravni bi bila izbirna, kateheza pa sodi v cerkev oz. župnijo. Stanko Gogala v svojih spisih močno poudarja versko razsežnost človeka in s tem pomen verske vzgoje. Verujoči človek je član občestva, povezan v Cerkvi, da osebno in skupaj z drugimi moli k Bogu in ga časti. Ob tem poudarja pomen moralne in socialne vzgoje v cerkvenem občestvu.

Vendar imajo vladajoče politične stranke odklonilen odnos do verske vzgoje. Ta negativni odnos je zapisan v Zakonu o organizaciji in financiranju vzgoje in izobraževanja (2007), k...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh