Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Bojkot »mavričastih« izdelkov

Za vas piše:
Marjan Pogačnik
Objava: 31. 05. 2023 / 08:00
Oznake: Družba, Odnosi, Svet
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 31.05.2023 / 10:00
Bojkot »mavričastih« izdelkov
Oblačila v trgovini Target. FOTO: Twitter

Bojkot »mavričastih« izdelkov

Med proizvajalce in prodajalce oblačil in obutve, ki so svoje izdelke v podporo gibanju LGBTQ+ odeli v mavrične barve ali pa izvedli reklamne akcije, sodi tudi ameriško podjetje Target. Ko se je v njegovih trgovinah pojavila kolekcija »Pride« za otroke, je to na spletnih omrežjih vzbudilo zelo močan odziv; mnogi so pozivali k bojkotu izdelkov tega podjetja. Ta je očitno uspel, saj je trgovina teden dni pozneje sporočila, da nekatere izdelke umika iz prodaje in uvaja druge spremembe pri blagu v podporo LGBT. Tržna kapitalizacija trgovinske verige se je zmanjšala za 12 odstotkov, s 74,3 milijarde dolarjev na 65,3 milijarde dolarjev, je poročal New York Post. Še večji tržni padec – za četrtino v primerjavi z letom poprej –je po sporni kampanji s transspolnim influencerjem Dylanom Mulvaneyjem doletel pivovarno Bud Light. 

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh