Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Slikarka, ki jo je povojni režim potisnil v osamo

Za vas piše:
Ksenja Hočevar
Objava: 13. 07. 2022 / 09:54
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 13.07.2022 / 10:18
Slikarka, ki jo je povojni režim potisnil v osamo
Narodna galerija, razstava, Elda Piščanec. FOTO: K. H. Družina

Slikarka, ki jo je povojni režim potisnil v osamo

V Narodni galeriji je na ogled razstava del slikarke Elde Piščanec (1897–1967).

Na razstavi v osrednjem razstavnem prostoru Narodne galerije je na ogled devetindevetdeset del Elde Piščanec – od oljnih slik, akvarelov, risb do grafik, ki predstavljajo celovit pregled njene ustvarjalnosti. Z multimedijskimi vsebinami prikazujejo še njena sakralna dela monumentalne umetnosti, kot je poslikava notranjščine cerkve sv. Lovrenca v Stranicah pri Slovenskih Konjicah, oltarna slika Kristusa Kralja iz cerkve v Hrastniku in drugo.

Elda Piščanec je s svojim delom obogatila zakladnico umetnic, kot so Ivana Kobilca, Helena Vurnik, Metka Krašovec, ki so si morale z velikim trudom ustvarjati prostor v prevladujočem moškem umetnostnem svetu. Rodila se je novembra 1897 v Trstu, zaradi očetove službe pa se je že kot deklica preselila v Ljubljano. Vedoželjnost jo je spremljala na celotni življenjski poti. Slikarstva se je začela učiti pri Rihardu Jakopiču v Ljubljani; študirala je v Zagrebu, v Firencah je diplomirala, v Parizu se izpopolnjevala v cerkvenem slikarstvu, ki...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh