Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Živim za umetnost, živim za ljubezen

Za vas piše:
Ksenja Hočevar
Objava: 27. 04. 2013 / 22:00
Čas branja: 10 minut
Nazadnje Posodobljeno: 24.04.2013 / 11:57

Živim za umetnost, živim za ljubezen

Prvakinja ljubljanske opere Milena Morača o sopranskih vlogah, o glasu kot božjem daru, o moderni operni režiji in o tem, zakaj je vsaka zapeta arija na odru tudi molitev

Prvakinja ljubljanske opere Milena Morača o sopranskih vlogah, o glasu kot božjem daru, o moderni operni režiji in o tem, zakaj je vsaka zapeta arija na odru tudi molitev



Sopranistka Milena Morača se je konec marca v vlogi Abigaille v Nabuccu poslovila z odrskih desk SNG Opera in balet Ljubljana. V dobrih treh desetletjih je na tem odru poustvarila številne »primadonske« vloge: Čo-čo-san v Madame Butterfly, Mimi v La Boheme, Normo v istoimenski operi, kraljico Margot v Hugenotih, uveljavila se je v najbolj tragičnih likih klasične literature, kot je Violetta v Traviati in Jenufa v istoimenski Janačkovi operi. Zgodilo se je, da je operna diva v sezoni odpela tudi deset premier v nosilni sopranski vlogi.

Iz rodne Banjaluke je prišla v Slovenijo na študij in v drugem letniku Akademije za glasbo, pri rosnih dvajsetih letih, jo je profesorica Ondina Otta – Klasinc spodbudila, da se prijavi v mariborsko Opero, kjer s...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh