Zadetek v ...
Zadetek v ...
... v prazno
Trudimo se za šolo z ravnotežjem med vzgojo in izobraževanjem, med preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo – da bi lahko posredovali vrednote, ki izhajajo iz judovsko-krščanske tradicije in iz grško-rimske dediščine, z željo izpolniti papeževo naročilo, da se mora vsaka krščanska generacija vnovič sama odločiti za krščanstvo. In da bi bili dijaki odprti, kritični do sodobnih kulturnih pojavov, da bi odkrili različne poti svojega življenja, izoblikovali pozitiven odnos do življenja in vseh živih stvari, da bi pripomogli k večji domovinski, državljanski in narodni zavesti mladih rodov.
Irena Rebolj, ravnateljica Škofijske gimnazije A. M. Slomška, v Sobotni prilogi Dela***
Ne moremo vse mladine vreči v isti koš in je ožigosati. Tisto, kar nas mora skrbeti, je večji odstotek mladih, ki kažejo znake čustvene in vzgojne zanemarjenosti, na primer znake brutalizacije, kakršnih v evropski zgodovini pri mladih ljudeh še ni bilo. Vedno mlajši sto...
Trudimo se za šolo z ravnotežjem med vzgojo in izobraževanjem, med preteklostjo, sedanjostjo in prihodnostjo – da bi lahko posredovali vrednote, ki izhajajo iz judovsko-krščanske tradicije in iz grško-rimske dediščine, z željo izpolniti papeževo naročilo, da se mora vsaka krščanska generacija vnovič sama odločiti za krščanstvo. In da bi bili dijaki odprti, kritični do sodobnih kulturnih pojavov, da bi odkrili različne poti svojega življenja, izoblikovali pozitiven odnos do življenja in vseh živih stvari, da bi pripomogli k večji domovinski, državljanski in narodni zavesti mladih rodov.
Irena Rebolj, ravnateljica Škofijske gimnazije A. M. Slomška, v Sobotni prilogi Dela***
Ne moremo vse mladine vreči v isti koš in je ožigosati. Tisto, kar nas mora skrbeti, je večji odstotek mladih, ki kažejo znake čustvene in vzgojne zanemarjenosti, na primer znake brutalizacije, kakršnih v evropski zgodovini pri mladih ljudeh še ni bilo. Vedno mlajši sto...