Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Z bloga

Metka Klevišar
Za vas piše:
Metka Klevišar
Objava: 29. 03. 2008 / 23:00
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 23.07.2010 / 06:56

Z bloga

Na misel mi prihaja, kako zelo so postali danes prazniki skomercializirani

Blog lahko komentirate na: www.druzina.si/blog

Na misel mi prihaja, kako zelo so postali danes prazniki skomercializirani. Vsak dan dobivamo v poštne nabiralnike kupe reklam: za velikonočne popuste, za velikonočno šunko, za velikonočne pirhe, za velikonočne zajčke in tako naprej. Dalo bi se še in še naštevati. pa se ob tem sploh vprašamo, kaj pomeni velika noč?

Spominjam se, kako je bilo na primer pred dvajsetimi leti in več. Besede velika noč se še omeniti ni smelo. Naši zdomci so prihajali domov za spomladanske praznike. Če pa smo čisto odkriti, je bilo praznovanje takrat bolj pristno, brez odvečnega zunanjega blišča, brez reklam. Velika noč res ne potrebuje trgovskih reklam. Verjetno se ne moremo vrniti nazaj. Življenje pač teče naprej. Je pa vsakemu od nas prepuščeno, da se sam odloči, koliko bo segal po vseh najrazličnejših reklamah. V tem smo svobodni, če se tega zav...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh