Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Resničnost, imenovana Big Brother

Za vas piše:
Tilen Mlakar
Objava: 07. 06. 2008 / 22:00
Čas branja: 6 minut
Nazadnje Posodobljeno: 19.07.2011 / 11:26

Resničnost, imenovana Big Brother

Nosce te ipsum: Okrogla miza o resničnostnih šovih
Resničnostni šov Big Brother je po besedah kreativnega direktorja produkcije televizijske hiše POP TV, Donalda Rosea, največji televizijski projekt pri nas. Samo priprava nanj pomeni štiri mesece dela več kot sto ljudi. Glavni cilj vsega tega je seveda zaslužek, ki v največji meri prihaja od oglasov. Ti se vrtijo, medtem ko vesoljna Slovenija lahko opazuje vsak gib dvanajstih izbranih prijavljenih, ki jih tri mesece v popolni izolaciji od sveta na vsakem koraku spremljajo kamere.

V javnosti v zadnjem času spet poteka razprava o (ne)etičnosti tega in ostalih resničnostnih šovov. Vanjo se je vključila celo varuhinja človekovih pravic, na svoj način pa tudi študentje teološke fakultete, ki so 29. maja v okviru projekta Nosce te ipsum pripravili...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh