Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Mediji, družina in otroci

Objava: 02. 01. 2010 / 23:00
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 29.07.2010 / 09:44

Mediji, družina in otroci

Lansko jesen je slovenski medijski prostor obnorel resničnostni šov z naslovom Kmetija. V desetih tednih so gledalci lahko spoznali različne osebe, kot npr. Arturja, La Toyo, Salome idr. V oddaji so posnemali nekakšno življenje na kmetiji, v bistvu pa so predstavili življenje, ki je bilo polno golote, grdega govorjenja in različnih vrst nasilja. Da bi bila gledanost še večja, so šov predvajali v t. i. družinskem terminu, to je med 19. in 21. uro, in s svojimi vsebinami vrednostno nagovarjali najmlajše gledalce. RTV Slovenija se je po nekaj tednih predvajanja odločila in prijavila POP TV Agenciji za pošto in elektronske komunikacije, ki je šele po več tednih presodila, da takšne oddaje ni potrebno prestaviti na poznejši termin, temveč le opremiti z nekakšnim obvestilom pred predvajanjem oz. znakom, ki opozarja na neprimerne vsebine. Ob tem so si mnogi resno zastavili vprašanje, v kakšni državi živimo in kakšen je vpliv medijev na otroke? Znano je, da je predvajanje neprimerne vsebine...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh