Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Nezvestoba in spreobrnjenje

Rudi Koncilija
Za vas piše:
Rudi Koncilija
Objava: 12. 06. 2010 / 22:00
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 15.06.2010 / 07:46

Nezvestoba in spreobrnjenje

Simbol zvestobe je prstan. Je brez konca. Prava zvestoba nima konca. Toda samo Bog je resnično brezhibno zvest. Zato se lahko samo nanj dokončno naslonimo. In zato je Jezus Kristus naš rešilni prstan.

Simbol zvestobe je prstan. Je brez konca. Prava zvestoba nima konca. Toda samo Bog je resnično brezhibno zvest. Zato se lahko samo nanj dokončno naslonimo. In zato je Jezus Kristus naš rešilni prstan. Je Božji rešilni prstan za človeka. Zato imamo možnost, da se oprimemo tega prstana in da se na njem tudi obdržimo.

Prerok Natan si v prvem berilu (2 Sam 12,7–10) drzne moralno poučevati kralja Davida. Duhovni mož, ki je brez vsake svetne moči, nastopi zoper zlo, ki ga je zagrešil mogočni kralj, ki je zedinil narod v močno državo. David ni bil Bogu dovolj hvaležen za velike darove, pač pa ga je žalil s krutimi pregrehami. Božji dar Davidu je bil, da je postal kralj. Bog ga je dolgo časa reševal pred umorom, ki ga je hotel zagrešiti nad njim kralj Savel. Bog mu je po Savlovi smrti dal kraljestvo, v katerem je združil rodove, »Izraelovo in Judovo hišo«.

Tako dobrega Boga pa je nehvaležni David žalil. Bog ga po preroku zato kliče na odgovornost. Razložiti mora Bogu svo...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh