Preizkušnje so ga utrdile v veri
Preizkušnje so ga utrdile v veri
Kardinal Swiatek o negativnih pojavih sedanjega časa
Kardinal Kazimierz Swiatek, 95-letni upokojeni nadškof beloruske nadškofije Minsk-Mohilev, je v pogovoru za list Die Presse povabil k večji umirjenosti pri obravnavanju dozdevnih in dejanskih kriznih trenutkov v Cerkvi, saj je »Cerkev moč, na katero je treba vedno računati«.
Največja nevarnost je po njegovem za Cerkev moralni relativizem, sekularizem, egoizem in hedonizem pa tudi tako imenovani »novi ateizem«, ko se človek skuša postaviti na mesto Boga Stvarnika. Izgublja se tudi »razumevanje za resnico, dobro in zlo«. Postmoderna relativizira vse enoumno; to je treba upoštevati, ko »ljudje iščejo resnico, ki bi jih osvobodila«. Tudi globalizacija pomeni grožnjo, saj ljudi nagiblje k temu, da bi opravili s »krščanskimi koreninami« in »krščansko istovetnostjo«, namesto krščanske »civilizacije ljubezni« širi »civilizacijo smrti«. »Kako naj bi se človek ne izgubil v tem velikem svetu, ohranil svojo kršč...
Kardinal Kazimierz Swiatek, 95-letni upokojeni nadškof beloruske nadškofije Minsk-Mohilev, je v pogovoru za list Die Presse povabil k večji umirjenosti pri obravnavanju dozdevnih in dejanskih kriznih trenutkov v Cerkvi, saj je »Cerkev moč, na katero je treba vedno računati«.
Največja nevarnost je po njegovem za Cerkev moralni relativizem, sekularizem, egoizem in hedonizem pa tudi tako imenovani »novi ateizem«, ko se človek skuša postaviti na mesto Boga Stvarnika. Izgublja se tudi »razumevanje za resnico, dobro in zlo«. Postmoderna relativizira vse enoumno; to je treba upoštevati, ko »ljudje iščejo resnico, ki bi jih osvobodila«. Tudi globalizacija pomeni grožnjo, saj ljudi nagiblje k temu, da bi opravili s »krščanskimi koreninami« in »krščansko istovetnostjo«, namesto krščanske »civilizacije ljubezni« širi »civilizacijo smrti«. »Kako naj bi se človek ne izgubil v tem velikem svetu, ohranil svojo kršč...