Obisk v žrelu medijev
Obisk v žrelu medijev
Iz reakcij medijev in laične javnosti na obiske papežev v državah razvitega sveta v zadnjih dvajsetih letih lahko razberemo jasen vzorec. V obdobju pred obiskom izstopajo kritični glasovi, mediji zelo radi prisluhnejo tistim, ki gojijo kakršne koli zamere do katoliške Cerkve ali religije na sploh. Problem stroškov obiska je prav tako pogosto v ospredju. Ko gre za javni denar, se tudi do obiska ravnodušni del javnosti hitro vznemiri. Med samim obiskom morajo predsodki dati prostor dejstvom. Novinarji poročajo o dogodkih, kot so se zgodili. Obiski imajo raznovrstno politično in pastoralno vsebino. V ospredje pridejo osebne zgodbe katoličanov v državi gostiteljici. Po obisku laičnim medijem ostane le kratek povzetek, saj dogodek hitro postane »včerajšnja novica«. Nasprotniki obiska imajo le še obrobno vlogo, v presojanju pomena in posledic obiska prevladajo pozitivni toni.
V deželi najbolj nesramnih tabloidov
Medijska obravnava obiska Benedikta XVI. v Veliki Britan...