Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Sejem pomeni za založbo ugled in prepoznavnost

Za vas piše:
K.H.
Objava: 04. 12. 2010 / 23:00
Čas branja: 5 minut
Nazadnje Posodobljeno: 01.12.2010 / 08:43

Sejem pomeni za založbo ugled in prepoznavnost

Naš sogovornik v intervjuju: Tone Rode, direktor založbe Družina

Kaj pomeni za založbo, da se predstavi na knjižnem sejmu?
Knjižni sejem je veliki oder založništva. Kljub temu da »stojnica« na sejmu predstavlja precej velik strošek in se ekonomska računica: vložek – prodaja ne izide, se dobro zavedamo, da dobra predstavitev na sejmu pomeni uspešno prodajo v knjigarnah vse leto. Sejem je za založbo primeren trenutek v letu, da širši javnosti pokažemo svoje izdaje, dosežke, posebnosti, da pokažemo svoje dragulje. Za založbo sejem pomeni ugled in prepoznavnost.

Septembra ste bili na knjižnem sejmu v Frankfurtu – lahko potegnete vzporednice med sejmoma?
Frankfurtski knjižni sejem je usmerjen v napoved bodočih naslovov, na ljubljanskem pa pokažemo bero preteklega leta – to je glavna razlika. Se pravi, če je slovenski knjižni sejem smerokaz za nakupe preko celega leta, se pravi pregled knjižnih izdaj, ki so že na policah založb, je frankfurtski...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh