Zasebno življenje, ki se je nekje izgubilo
Zasebno življenje, ki se je nekje izgubilo
Premiera na odru male Drame, Ulrike Syha: Zasebno življenje, režija: Ivana Djilas
Mlada nemška dramatičarka Ulrike Syha postavlja z igro Zasebno življenje (Privatleben) pred gledalca zasebnost, intimo mladih, tridesetletnih ljudi sodobne evropske zahodne urbane družbe, kot bi hotela reči: »Glejte zasebnost, ki je ni, ali zasebnost, ki to ni, saj je razgaljena in tako rekoč javna.« Pa pravzaprav morda tudi je, vendar je tako izpraznjena in bedna, zapolnjena z mašili in zgrešenimi odnosi, s ciničnim odmikom od nečesa, kar bi moglo biti pristno, resnično, vredno: prava čustva in soočenje z njihovimi posledicami.
Na praznem, odprtem odru, posutem z umetnim snegom, gledamo Njega (Uroša Fürsta), še kar privlačnega, uspešnega, verjetno premožnega mladega samskega moškega, ki se z vso silo oklepa poze neprizadetega udeleženca v situacijah, v katere stopa, pa naj bo to družba naključnih sosedov v kupeju v...
Mlada nemška dramatičarka Ulrike Syha postavlja z igro Zasebno življenje (Privatleben) pred gledalca zasebnost, intimo mladih, tridesetletnih ljudi sodobne evropske zahodne urbane družbe, kot bi hotela reči: »Glejte zasebnost, ki je ni, ali zasebnost, ki to ni, saj je razgaljena in tako rekoč javna.« Pa pravzaprav morda tudi je, vendar je tako izpraznjena in bedna, zapolnjena z mašili in zgrešenimi odnosi, s ciničnim odmikom od nečesa, kar bi moglo biti pristno, resnično, vredno: prava čustva in soočenje z njihovimi posledicami.
Na praznem, odprtem odru, posutem z umetnim snegom, gledamo Njega (Uroša Fürsta), še kar privlačnega, uspešnega, verjetno premožnega mladega samskega moškega, ki se z vso silo oklepa poze neprizadetega udeleženca v situacijah, v katere stopa, pa naj bo to družba naključnih sosedov v kupeju v...