Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Ko resnica ni več pomembna

Za vas piše:
Uroš Urbanija
Objava: 29. 09. 2012 / 22:00
Čas branja: 8 minut
Nazadnje Posodobljeno: 05.04.2013 / 08:10

Ko resnica ni več pomembna

Kruta slovenska medijska realnost Najprej je padel osrednji slovenski medijski simbol Delo. Počasi, a vztrajno mu sledi Dnevnik. Nacionalna RTV hiša pa se bori še za zadnje gledalce. Toda problem dovčerajšnjih t. i. osrednjih slovenskih medijev niso nizke naklade ali skoraj zanemarljiva gledanost. Problem slovenskih medijev je namreč vprašanje njihovega zanimanja za resnico. In problem so številni novinarji, ki jih resnica ne zanima.
Kruta slovenska medijska realnost
Najprej je padel osrednji slovenski medijski simbol Delo. Počasi, a vztrajno mu sledi Dnevnik. Nacionalna RTV hiša pa se bori še za zadnje gledalce.
Toda problem dovčerajšnjih t. i. osrednjih slovenskih medijev niso nizke naklade ali skoraj zanemarljiva gledanost. Problem slovenskih medijev je namreč vprašanje njihovega zanimanja za resnico. In problem so številni novinarji, ki jih resnica ne zanima.

Od peticije 571 dalje
To so tisti novinarji, ki so se pripravljeni podpisati pod kar koli, kar je že pred leti dokazovala peticija 571 novinarjev. Če je bila peticija eksces, ki je razgalil veliko večino slovenskih novinarjev in navsezadnje vsakega novinarja podpisnika posebej, potem je dogajanje v slovenskih medijih po letu 2007 samo logično nadaljevanje tega, kar se je javnosti prikrivalo dolga leta.

Šele z distanco več kot desetih let bi se lahko spraševali, kaj je in česa ni objavljalo <...>

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh