Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Cerkvena glasba je kot marmelada v saher torti.«

Za vas piše:
Darja Ovsenik
Objava: 13. 04. 2013 / 22:00
Čas branja: 7 minut
Nazadnje Posodobljeno: 10.04.2013 / 10:37

»Cerkvena glasba je kot marmelada v saher torti.«

O sakralni glasbi je bilo veliko povedanega, a vsakič znova je aktualna, saj je tisti vezni člen, ki nas na poseben način povezuje z Bogom. Tokrat smo se vanjo z besedami potopili z večletnim direktorjem Dunajskega konservatorija za sakralno glasbo dr. Wolfgangom Reisingerjem.

O sakralni glasbi je bilo veliko povedanega, a vsakič znova je aktualna, saj je tisti vezni člen, ki nas na poseben način povezuje z Bogom. Tokrat smo se vanjo z besedami potopili z večletnim direktorjem Dunajskega konservatorija za sakralno glasbo dr. Wolfgangom Reisingerjem, ki je 4. in 5. aprila z gojenci in absolventi gostoval na Glasbeni šoli Zavoda sv. Stanislava v Šentvidu.



Gospod Reisinger, ko sem prebrala vaš življenjepis, sem dobila občutek, da ste od malih nog povezani s sakralno glasbo. Kaj vam pomeni?

To je hkrati zelo preprosto, a težko vprašanje. Sakralna glasba je res moje življenje. Kolikor se lahko spomnim, sem pri maši začel igrati pri desetih letih, pri štirinajstih pa sem se začel učiti na konservatoriju, kjer zdaj učim. Pri osemnajstih sem prvič začel razmišljati, da bi bila to lahko moja profesionalna pot, kar je seveda v obup spravljalo moje starše, ki so si me predstavljali v državni slu...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh