Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Modrost ni le v modrem odtenku«

Karlo Smodiš
Za vas piše:
Karlo Smodiš
Objava: 08. 10. 2016 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 07.10.2016 / 09:44
»Modrost ni le v modrem odtenku«

»Modrost ni le v modrem odtenku«

David Sipoš, režiser filma Kaplja na vedru


    Zakaj odločitev za kombinacijo dokumentarnega in igranega filma?

Vsak dokumentarni film gre skozi sito. Sito odločanja, kaj bo v filmu ostalo in kaj ne bo. Materiala​ se med snemanjem namreč posname veliko več, kot se ga na koncu uporabi. Zato je že tu kar nekaj posegov režije, ki dokumentaristiko upogibajo. Zakaj ne dodati še nekaj igranih prizorov in s tem še malce bolj približati dogodke, ki so se dogajali v takratnem času? V filmu Kaplja na vedru bi predvsem izpostavil igrano sceno '... in ste me sprejeli', ki je kot kratek film, ki vzporedno teče z dokumentarnim delom filma.

    Kaj je bil največji režiserski izziv?


Velik izziv je bil snemanje mrzle zime sredi poletja. Posneli smo namreč ​prizor, ki filmsko dogajanje postavlja nekje v 50. leta prejšnjega stoletja, obenem pa v prizoru sneži in je 20 stop...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh