Sporno oglaševanje
Sporno oglaševanje
Golota kot »tržno« področje.
Na jumbo plakate s sporno vsebino, ki so letošnjo pomlad (spet) preplavili Slovenijo kot oglasi za različne revije, smo med prvimi opozorili v Družini v začetku marca. Kmalu zatem so se razvnele burne razprave tudi v drugih medijih – najbolj odmevna je bila četrtkova kontaktna oddaja v živo na komercialni televiziji, ki je ob koncu nesporno pokazala, da skoraj tri četrtine Slovencev – glasovalo jih je sedem tisoč petsto – obcestni plakati z golimi telesi motijo. Kje so meje oglaševanja? Je res potrebno, da sporni plakati krojijo naš odnos do telesa in spolnosti ter mejo postavljajo prek vsakega spoštovanja, dostojanstva in odgovornosti?
Zakoni so jasni
Med prvimi, ki so se odločili, da imajo »pravico in dolžnost prekiniti takšna in podobna oglaševanja, ki žalijo človekovo dostojanstvo«, so bili Mladi za zedinjen svet. Na slovensko oglaševalsko zbornico so poslali pritožbo zoper moralno...
Zakoni so jasni
Med prvimi, ki so se odločili, da imajo »pravico in dolžnost prekiniti takšna in podobna oglaševanja, ki žalijo človekovo dostojanstvo«, so bili Mladi za zedinjen svet. Na slovensko oglaševalsko zbornico so poslali pritožbo zoper moralno...