Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Velikonočne hvalnice

Za vas piše:
Jernej Weiss
Objava: 05. 04. 2008 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 23.07.2010 / 06:59

Velikonočne hvalnice

Oranžni abonma, Slovenski komorni zbor, zbor ConsoRtium musicum in orkester slovenske filharmonije

Na koncertu za Oranžni abonma sta bili poleg Koncerta za klavir in orkester št. 2 v g-molu (op. 22) Camilla Saint-Saënsa na sporedu dve vokalno-instrumentalni kompoziciji: kantata Velikonočne hvalnice Maksa Strmčnika in Gloria Francisa Poulenca.

Prvi del koncerta sta oblikovali slogovno raznoliki deli. Najprej je bila na sporedu praizvedba kantate Velikonočne hvalnice Maksa Strmčnika (1948), katerega 60. letnice se spominjamo letos. Kantata Velikonočne hvalnice za mešani zbor, orgle, simfonični orkester in trak na pompozen način govori o velikonočnem jutru, ko vse stvarstvo odmeva v hvalnicah velikonočne aleluje in se veseli veličastne zmage nad smrtjo. Pri ustvarjanju skladatelj torej išče sakralno presežno dimenzijo ter si pri tem pomaga z raznolikimi kompozicijsko-tehničnimi postopki: od gregorijanskega korala do biakordalnosti, clustrov itd. Združena zbora in orkester so samozavestno izvedli vse prej kot preprosto kompozicijo.

...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh