Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Evharistični realizem

Primož Krečič
Za vas piše:
Primož Krečič
Objava: 15. 08. 2009 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 12.08.2009 / 06:47

Evharistični realizem

Jezus ni hotel zadržati zase nič, vsega se je podaril v hrano ljubezni. Tako je nastala evharistija, čudoviti dar, ki ustvarja skrivnostno skupnost z njim in z ljudmi. Benedikt XVI. je zapisal: »Če se je Bog pri Izraelu sklonil k Mojzesu preko besede in bil tako blizu svojemu ljudstvu, je sedaj postal sam meso, postal človek med nami in to ostal do te mere, da se daje v skrivnosti spremenjenega kruha,v naše roke in naše srce.«

Jezus ni hotel zadržati zase nič, vsega se je podaril v hrano ljubezni. Tako je nastala evharistija, čudoviti dar, ki ustvarja skrivnostno skupnost z njim in z ljudmi. Benedikt XVI. je zapisal: »Če se je Bog pri Izraelu sklonil k Mojzesu preko besede in bil tako blizu svojemu ljudstvu, je sedaj postal sam meso, postal človek med nami in to ostal do te mere, da se daje v skrivnosti spremenjenega kruha,v naše roke in naše srce.«

Želimo se ustaviti pri realizmu evharistije, da je po posvečenju Jezus na poseben način navzoč v kruhu in vinu. Evharistično spremenjenje kruha in vina se posledično nadaljuje v spremenjenju sveta. Tako je teolog in antropolog Teilhard de Chardin razumel evharistijo kot vrhunec spremenjenja vesolja: da se vse spreminja v to, kar je v Kristusu, v odrešeno stvarstvo, v katerem odseva njegov prvotni pomen. Zahodne cerkvene očete in kasnejšo teološko misel je zanimala Kristusova navzočnost v evharističnih darovih, zlasti so poudarli, da se spremeni njiho...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh