Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Pedagogika srca

Anton Jamnik
Za vas piše:
Anton Jamnik
Objava: 11. 09. 2010 / 22:00
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 08.09.2010 / 07:32

Pedagogika srca

Te dni smo začeli šolsko leto in številna vprašanja, ki so povezana z vzgojo in izobraževanjem, so spet aktualna. Prav je, da iščemo odgovore na te sodobne izzive. V intervjuju Petra Sloterdijka za 14. številko McKinsey Wissen, ki je bila posvečena izobraževanju (Lernen ist Vorfreude auf sich selbst, Učenje je veselo pričakovanje samega sebe; 2009), so zapisane ključne misli, ki naj bi nagovorile in klicale k razmišljanju pedagoge in vzgojitelje na celotni vertikali šole in vzgoje, od vrtcev do univerz. Navajam krajšo misel iz intervjuja: »Učitelji so ljudje, ki pogosto verjamejo, da je vselej bolje nekaj razložiti kot nekaj storiti. Vse bolj jasno se namreč kaže, da jedru učenja s klasičnimi šolskimi sredstvi ne pridemo blizu. (…) Ob tem pa vnašajo otroci, dijaki, študentje v učni proces svojo radovednost, svoje navdušenje, ta neprecenljivi medij veselega pričakovanja samih sebe. To veselo pri

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh