Odmevi, predlogi
Odmevi, predlogi
Drugi tir je slepi tir te vlade
Zmeda, ki jo ustvarjajo provladni predstavniki inženirske stroke, je vedno večja. Inž. Flac ni izjema. Trdi, da bi alternativne variante, ki jih zagovarjamo DavkoPlacevalciSeNeDamo, zahtevale 8–10 let umeščanja v prostor. To seveda ni res, saj ne upošteva dejstva, da dve od alternativ, to je Duhovnikova in tudi Varlova varianta, potekata večidel po že obstoječem tiru oz. trasi, torej po zemljišču, ki je že last Slovenskih železnic. To pa pomeni, da je zemljišče že odkupljeno in tega problema ni. Sicer pa lahko rečem, da vlada s tem zelo na veliko zavaja volivce, da bi pridobila privržence za svojo traso, ki je zastarela in pregrešno draga, kar pa je očitno zelo pomemben cilj te vlade: graditi najdaljšo možno traso po predorih, tudi tistih, ki jih nihče ne potrebuje – to je po slepem črevesu s povsem nepotrebnim zavojem proti Trstu –, z 2 x po 5 km dolgem predoru in z dvema viaduktoma. Pravi cilji pa so seveda bolj skriti in v ozadju. Pr...
Zmeda, ki jo ustvarjajo provladni predstavniki inženirske stroke, je vedno večja. Inž. Flac ni izjema. Trdi, da bi alternativne variante, ki jih zagovarjamo DavkoPlacevalciSeNeDamo, zahtevale 8–10 let umeščanja v prostor. To seveda ni res, saj ne upošteva dejstva, da dve od alternativ, to je Duhovnikova in tudi Varlova varianta, potekata večidel po že obstoječem tiru oz. trasi, torej po zemljišču, ki je že last Slovenskih železnic. To pa pomeni, da je zemljišče že odkupljeno in tega problema ni. Sicer pa lahko rečem, da vlada s tem zelo na veliko zavaja volivce, da bi pridobila privržence za svojo traso, ki je zastarela in pregrešno draga, kar pa je očitno zelo pomemben cilj te vlade: graditi najdaljšo možno traso po predorih, tudi tistih, ki jih nihče ne potrebuje – to je po slepem črevesu s povsem nepotrebnim zavojem proti Trstu –, z 2 x po 5 km dolgem predoru in z dvema viaduktoma. Pravi cilji pa so seveda bolj skriti in v ozadju. Pr...