Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Empatično in kreativno o sebi in drugih

Karlo Smodiš
Za vas piše:
Karlo Smodiš
Objava: 31. 01. 2024 / 09:10
Čas branja: 5 minut
Nazadnje Posodobljeno: 31.01.2024 / 10:02
Empatično in kreativno o sebi in drugih
Dr. Iva Nezič Glavica. FOTO: Osebni arhiv

Empatično in kreativno o sebi in drugih

Dr. Iva Nežič Glavica, geštalt trenerka in skrbnica izpopolnjevalnega programa geštalt pedagogike o posebnostih in metodah geštalt pedagogike.

Krščanska integrativna geštalt pedagogika, katere ustanovitelj je Albert Höfer, je veliko črpala iz geštalt terapije. Albert Höfer jo je v osnovi razvil, ko se je znašel v slepi ulici pri poučevanju verskega pouka, ki se je izvajal v avstrijskih državnih šolah.

Kaj nam sporoča Höfer pri soočanju s sodobnimi izzivi?

Začetnik krščanske geštalt pedagogike dr. Albert Höfer je v 70. letih 20. stoletja kot kaplan in katehet poučeval verski pouk v eni izmed predmestnih šol v Gradcu. Pri svojem delu je kmalu spoznal, da tradicionalne (frontalne) metode poučevanja verskih in religioznih vsebin učencem ne omogočajo osebnega odnosa do vere in premalo odgovarjajo na njihova vprašanja o veri. Učenci so bili apatični in disciplinsko težavni, zato je Höfer začel aktivno iskati nove kreativne pristope, s katerimi se jim je želel približati in se od-
zvati na njihove aktualne probleme in izzive.

Tako je na podlagi lastnih poglobljenih izkušenj z geštalt terapijo...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh