Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Misijonarji na družbenih omrežjih

Za vas piše:
Alojzij Cvikl
Objava: 17. 04. 2024 / 07:59
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 17.04.2024 / 08:08
Misijonarji na družbenih omrežjih
FOTO: Tatjana Splichal

Misijonarji na družbenih omrežjih

Ob prebiranju spletnih komentarjev pod novicami ali ob spremljanju objav na družbenih omrežjih, kot sta npr. Facebook, X ipd. velikokrat prebiramo marsikaj. Tudi veliko dobrega! Z žalostjo pa lahko v komentarjih vidimo veliko pesimizma, jeze in sovražnosti. Še posebej sem žalosten, ker se kristjani ne odzovemo. Zdi se, da kot družba strmoglavljamo zaradi pasivnosti. Ali se kristjani nismo dolžni angažirati in prinašati krščansko upanje? Ali siJezus ne bi želel imeti tudi na družbenih omrežjih več prinašalcev vesele novice? K čemu nas spodbujate slovenski škofje? Kako naj se odzivamo? Jože

Spoštovani g. Jože! Vaše vprašanje mi daje priložnost, da spregovorim o vlogi in mestu kristjanov v družbi nasploh. Jezus nam kristjanom v evangeliju pravi, da smo sol in luč (Mt 5,13-14). To naj bi bili na vseh področjih delovanja, seveda tudi, kar se tiče naše navzočnosti pri sooblikovanju javnega mnenja. Vemo, da mediji v veliki meri usmerjajo in oblikujejo javno mnenje, kar velja v sedanjem času še posebej za svetovni splet in družbena omrežja.

Strinjam se, da je navzočnost kristjanov pri oblikovanju javnega mnenja premajhna. Zakaj? Morda je to še vedno posledica tega, da smo bili v preteklosti verni izrinjeni iz javnega življenja. Krščansko oznanilo in krščansko razmišljanje naj bi bilo po mnenju nekaterih omejeno zgolj na cerkveni prostor, veroučne učilnice in prostore za pastoralno dejavnost. Večkrat kdo na krščanstvo gleda le še kot na ostanek nekega preteklega obdobja.

Velikokrat pa tudi nam kristjanom manjka pristne, globoke vere in poguma za pričevanje...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh