Košarica Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Naravne oblike gibanja za odrasle (2. del)

Za vas piše:
Lejla Krk
Objava: 16. 11. 2022 / 07:58
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 16.11.2022 / 11:58

Naravne oblike gibanja za odrasle (2. del)

Naravne oblike gibanja za odrasle (2. del)
FOTO: Splet Družina
Po »medvedji hoji« in zibanju na hrbtu je dobro, da se malo odpočijemo. To storimo tako, da se usedemo na tla. Dolgo sedenje v istem položaju ni priporočljivo, zato je bolje menjati oblike seda. Poznamo jih kar nekaj oblik.

Opazujmo malčke, ki različne oblike seda spoznavajo spontano, med razvojem. Včasih jih moramo le posnemati. Ne glede na to, kako se bomo usedli, je pomembno, da imamo med sedenjem raven hrbet. Za nekaj časa se usedemo z iztegnjenimi nogami pred seboj, nato naredimo prehod v sed s prekrižanimi nogami (po turško), nato v stranski sed, kjer sta nogi v kolenih pokrčeni. Nazadnje se usedemo z nogami, razširjenimi in v kolenih pokrčenimi pred seboj. Ohranjanje sproščenega položaja ni vedno enostavno. Z vadbo različnih oblik sedov bodo tudi naše mišice bolj sproščene in laže bomo v različnih položajih vztrajali dlje. V začetku lahko položaj telesa (raven hrbet) izboljšamo s pomočjo rok, ki jih uporabimo za oporo, in blazinami različnih debelin, ki jih damo pod zadnjico. Če se nagibamo preveč nazaj, uporabimo protiutež, ki jo držimo z obema rokama pred seboj. V naslednjem mesecu poskusimo čim več časa sedeti na tleh. Poskusimo vse štiri oblike seda na tleh in s temi preprostimi vajami izbol...

Prispevek je dostopen samo na naročnike Družine.

Nazaj na vrh