Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Ne gradimo ključnega temelja

Karlo Smodiš
Za vas piše:
Karlo Smodiš
Objava: 30. 08. 2023 / 08:52
Čas branja: 5 minut
Nazadnje Posodobljeno: 30.08.2023 / 09:17
Ne gradimo ključnega temelja
Samo Repolusk, ravnatelj Škofijske gimnazije Antona Martina Slomška- FOTO: Matic Klansek

Ne gradimo ključnega temelja

»Celovite strategije negovanja duhovne rasti in moralnega razvoja v šolski politiki že vrsto let nimamo,« je prepričan ravnatelj Gimnazije Antona Martina Slomška Maribor dr. Samo Repolusk.

Kako ocenjujete možnost ponudbe celostne vzgoje v slovenskem šolskem sistemu?

V slovenskem šolskem sistemu možnosti za celostno vzgojo, ki poleg izobraževanja zajema npr. tudi razvijanje čustvene inteligence in duhovno rast, imamo. A teh možnosti nam v prvi vrsti ne dajeta šolska politika ali kakšna kurikularna strategija, temveč si jo v večji ali manjši meri vzamemo vzgojitelji in učitelji sami, ki delamo neposredno z otroki in mladostniki, sicer bi delovali le okrnjeno v pedagoškem poklicu. Posamezni vzgojitelji in učitelji pri svojih dejavnostih ali predmetih (npr. razredne ure, pogovori, delavnice, mediacije, …), predvsem pa s svojim zgledom odnosov določene vidike celostne vzgoje ves čas izvajamo (predvsem npr. razvijanje čustvene inteligence). Na področju duhovne rasti pa so vzgojno-izobraževalne institucije na vseh stopnjah od vrtcev do univerz bolj kot ne »bose«. Celovite strategije negovanja duhovne rasti in moralnega razvoja v šolski politiki že vrsto let nimam...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh