Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Ohranjanje obstoječega monopola?

Za vas piše:
Miro Petek
Objava: 07. 02. 2024 / 20:05
Čas branja: 5 minut
Nazadnje Posodobljeno: 07.02.2024 / 20:17
Ohranjanje obstoječega monopola?
Fotografija je simbolična. FOTO: Bogomir Štefanič

Ohranjanje obstoječega monopola?

Predlog novega medijskega zakona: tudi storitve spletnih vplivnežev kot medij.

Ministrstvo za kulturo je na predvečer novega leta objavilo besedilo za obravnavo Zakona o medijih, ki vsaj zaenkrat ni bilo deležno prav velike pozornosti, vendar je do parlamentarne procedure časa za razpravo še dovolj. Ob tem velja kar takoj dodati, da glede na izkušnje z aktualno vlado in glede na parlamentarno večino ni veliko možnosti, da bi se skozi javno razpravo in parlamentarno proceduro kaj bistvenega spremenilo. Zakon je pisan za utrditev obstoječe medijske krajine, ob dodatku, da se z državnim denarjem vzpostavi še novo medijsko okolje, ki bo naklonjeno aktualni politični opciji. In v novi opredelitvi, kaj so mediji, so dodane tudi storitve spletnih vplivnežev, dasiravno besedilo ne pove, koliko sledilcev je potrebnih za tak status in kakšno programsko zasnovo mora tak vplivnež ponuditi.

Precej cinično zveni uvodna misel predlagateljev, da bodo z novo zakonodajo spodbujali pluralizem lastništva, in to v času, ko je SDH prodal delež v družbi Salamon, o...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh