Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

S prevaro žrtev oškodoval za 165 tisoč evrov

Za vas piše:
M. M.
Objava: 10. 01. 2024 / 14:05
Oznake: Slovenija
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 10.01.2024 / 14:11
Ustavi predvajanje Nalaganje
S prevaro žrtev oškodoval za 165 tisoč evrov
Policisti poudarjajo, da število takšnih in podobnih spletnih goljufij z leti narašča. FOTO: Pexels

S prevaro žrtev oškodoval za 165 tisoč evrov

Murskosoboški kriminalisti so v minulih dneh obravnavali primer spletne goljufije. Potem ko se je neznani storilec izdajal za predstavnika banke, je od oškodovanca pridobil gesla za dostop do njegove spletne banke ter mu z računa ukradel več kot 165.000 evrov.

Neznani storilec je z oškodovancem stopil v stik in mu na njegov elektronski naslov poslal sporočilo, v katerem se je predstavil kot predstavnik banke in dejal, da mora ažurirati podatke o svojih strankah. Oškodovanec je kliknil na poslano povezavo in potrdil polje nadaljuj.

Nakazila na bančne račune v tujino

V nadaljevanju ga je poklicala neznana oseba in se predstavila kot vodja spletne nadgradnje pri banki, ki je od oškodovanca pridobila vse potrebne podatke in gesla za dostop do njegove spletne banke, je poročala STA. Neznani storilec je z več nakazili na različne bančne račune v tujino oškodoval imetnika računa za več kot 165.000 evrov.

Pozorni na elektronska sporočila in SMS sporočila

Policisti občane opozarjajo, naj bodo pozorni na prejeta elektronska sporočila ali kratka SMS sporočila, ki dajejo vtis, kot da so bila poslana s strani banke. Prav tako svarijo pred sporočili, ki vedno vsebujejo povezavo, na katero je treba klikniti in vnesti podatke. Ti zahtevani podatki so lahko davčne številke, telefonske številke in enkratna gesla.

Nepoznanim osebam ne posredujte podatkov

Občanom svetujejo, da do svojih spletnih bank vedno dostopajo preko aplikacije ali z ročnim vnosom URL naslova, nikoli s klikom na povezavo v SMS sporočilu. Pozivajo tudi, da nepoznanim osebam nikoli ne posredujejo podatkov o bančni karticah, računih in geslih.

V primeru zlorabe čim prej v stik z banko

Kot še dodajajo policisti, naj se ob morebitnem oškodovanju občani čim prej obrnejo na svojo banko, da blokira račun in bančno kartico in potem zberejo vso razpoložljivo dokumentacijo, kot so elektronska pošta, podatki o transakcijah, morebitne mobilne številke, naslove elektronske pošte ter IP številke in se z prijavo čim prej obrnejo na najbližjo policijsko enoto.

Nalaganje
Nazaj na vrh