Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Slovenski oglaševalski festival

Za vas piše:
Manica Ferenc
Objava: 31. 03. 2007 / 22:00
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 22.07.2010 / 10:51

Slovenski oglaševalski festival

V petek, 23. marca, se je v Portorožu s slovesno podelitvijo nagrad in razglasitvijo zmagovalcev zaključil 16. Slovenski oglaševalski festival, ki ga je obiskalo prek 900 udeležencev. Naziv agencije leta je osvojila agencija Futura DDB.
V petek, 23. marca, se je v Portorožu s slovesno podelitvijo nagrad in razglasitvijo zmagovalcev zaključil 16. Slovenski oglaševalski festival, ki ga je obiskalo prek 900 udeležencev. Naziv agencije leta je osvojila agencija Futura DDB.

Nosilna tema in rdeča nit letošnjega SOF-a je bila Oglaševanje 2.0, udeleženci festivala pa so se pogovarjali o tem, kaj morajo in kaj zmorejo oglaševalci, agencije in mediji storiti, da bodo kos spremenjenim odnosom med subjekti v tržnem procesu, v katerem potrošniki odkrivajo nove in nove načine izmenjave znanja, informacij in izkušenj, med seboj komunicirajo, se po potrebi bliskovito organizirajo in hkrati vzpostavljajo odnose tako z mediji kot oglaševalci.


Nagrade letošnjega SOF-a

V tekmovalni skupini televizijskih oglasov je veliko nagrado prejel oglas »Maratonec« (naročnik: Peugeot), agencije Futura DDB; v tekmovalni skupini tiskanih oglasov oglas »Smrekica« (naročnik: Jeruzalem Ormož), agencije Origi...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh