Cerkev je prostor, v katerem stopamo v onstranstvo
Cerkev je prostor, v katerem stopamo v onstranstvo
P. Marko Ivan Rupnik je s skupino umetnikov iz rimskega Centra Aletti v decembru v cerkvi na Žalah ustvaril mozaik, ki nakazuje dve jasni in zanesljivi poti do nebeškega kraljestva: ljubezen in božje odpuščanje.
S krstom vstopimo v ljubezen Svete Trojice
Delo umetnikov se je pričelo, kot je dejal p. Rupnik, pri stebru na levi strani prezbiterija, pri krstnem kamnu. »Pri krstu vstopimo v ljubezen Svete Trojice.« Umetniki so upodobili na vrhu Očetovo roko, ki ima popolnoma odprto dlan. »Boga Očeta nismo nikoli videli, poznamo pa ga po njegovem delovanju, po njegovem stvarjenju sveta, po odrešenju sveta. Kakor je v nas položil zaupanje v svet, ki ga je ustvaril, tako je nam v roke položil lastnega Sina,« je razložil odprto dlan p. Rupnik in poudaril, da Bog Oče ničesar ne drži zase, od njega vse drsi v življenje. Dal nam je tudi Svetega Duha, ki so ga na mozaiku v simbolu gol...
S krstom vstopimo v ljubezen Svete Trojice
Delo umetnikov se je pričelo, kot je dejal p. Rupnik, pri stebru na levi strani prezbiterija, pri krstnem kamnu. »Pri krstu vstopimo v ljubezen Svete Trojice.« Umetniki so upodobili na vrhu Očetovo roko, ki ima popolnoma odprto dlan. »Boga Očeta nismo nikoli videli, poznamo pa ga po njegovem delovanju, po njegovem stvarjenju sveta, po odrešenju sveta. Kakor je v nas položil zaupanje v svet, ki ga je ustvaril, tako je nam v roke položil lastnega Sina,« je razložil odprto dlan p. Rupnik in poudaril, da Bog Oče ničesar ne drži zase, od njega vse drsi v življenje. Dal nam je tudi Svetega Duha, ki so ga na mozaiku v simbolu gol...