Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Zadetek v polno...

Objava: 01. 01. 2011 / 23:00
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 29.12.2010 / 12:58

Zadetek v polno...

Več kot polstoletna izločitev verouka iz šol utrjuje v splošni miselnosti prepričanje, da vera nima svojega mesta v javnem prostoru in v šoli. Krog, ki je po demokratičnih spremembah oblikoval novo šolsko polje, je odločno nasprotoval ponovnemu uvajanju verouka v javno šolo. Zasnovan je bil sicer predmet nekonfesionalnega verskega pouka verstva in etika, ki ga lahko učenci izberejo v zadnjem triletju osnovne šole. Po dobrem desetletju lahko ugotovimo, da predmet ni zaživel, saj ga izbere le peščica osnovnošolcev. Tako ostaja Slovenija tudi danes ena redkih evropskih držav, kjer verski pouk ni del rednega šolskega programa.
Direktor Zavoda sv. Stanislava dr. Roman Globokar
***
Verska vzgoja je v Sloveniji resen kulturno-politični problem, ki ga obremenjuje komunistična preteklost in njene ideološke posledice na mlajšo generacijo. Šolsko polje ni primarno domena pedagogov, ampak sociologov, še posebej sociologov religije, ki se imajo za poklicane, da javn...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh