Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Moč oglaševalskega stroja

Objava: 16. 06. 2012 / 22:00
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 14.06.2012 / 07:00

Moč oglaševalskega stroja

Ali pustimo, da oglaševalci razmišljajo namesto nas?



Boj na trgu je baje neusmiljen in oglaševalci uporabljajo vse bolj učinkovite prodajne trike, ki so že na meji poseganja v človekovo zasebnost. Ali ste se kdaj vprašali, kako neki Facebook iz leta v leto kljub popolnoma brezplačni osnovni storitvi beleži visoke dobičke. Kaj torej prodajajo? Ali res samo prostor za oglase? Ali pa jim je uspelo z računalniškimi orodji prodreti v naše možgane in oglaševalcem in tržnikom prodajajo slog našega življenja.

Martin Lindstrom, eden najvidnejših strokovnjakov za trženje na svetu, v novi knjigi Brandwashed razkriva, kako nam je oglaševalska industrija zlezla v možgane in ustvarja naše potrebe in nakupovalne navade.

Oglaševanje oblikuje kupca
Lindstrom pravi, da oglaševalci vplivajo na človeka, preden se sploh rodi. Otrok že v maminem trebuhu sliši, vonja in doživlja svet nakupovalnih središč. To...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh