Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Ali je sprožena »medijska ofenziva« v podporo družinskemu zakoniku?

Objava: 25. 01. 2012 / 08:16
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:10
Ustavi predvajanje Nalaganje

Ali je sprožena »medijska ofenziva« v podporo družinskemu zakoniku?

V začetku tega tedna se je začela dolgo pričakovana »medijska ofenziva« na nasprotnike spornega družinskega zakonika, opozarja pobudnica referenduma o družinskem zakoniku, Civilna iniciativa za družino in pravice otrok.

»Vse kaže, da so se skupine homoseksualnih aktivistov odločili, da pred začetkom referendumske kampanje pričnejo t. i. ideološki kulturni boj,« v izjavi, objavljeni na portalu 24kul.si, ugotavlja Civilna iniciativa za družino in pravice otrok. Časopisi in revije kot npr. Delo, Dnevnik, Jana, Slovenske novice, televizije in radijske postaje kot npr. POPTV, Val202 itd., so po prepričanju iniciative »pričeli z javnim blatenjem, širjenjem nestrpnosti, domnevnih laži in stigmatizacijo vseh, ki v javnosti zagovarjajo družino«.

Tovrstne aktivnosti potekajo, kot sklepajo v Civilni iniciativi, »v skladu s strategijo, ki so jo meseca novembra in decembra (verjetno) izdelali v t. i. Kampanji za vse družine, pod vodstvom vodilnih homoseksualnih aktivistov in nekaterih medijskih urednikov«. Ta strategija pa naj bi vsebovala naslednje elemente manipulacij in političnega marketinga:
1. Z objavo različnih člankov, domnevnih raziskav, javnomnenjskih anket je potrebno nasprotnike družinskega zakonika prepričati, da vsi ljudje podpirajo homoseksualne poroke in posvojitve.
2. Nasprotnike družinskega zakonika je potrebno stigmatizirati, javno zasmehovati in prikazati v »čudni luči.« Vse z namenom, da se njihovi sodržavljani distancirajo od njihovih stališč.
3. Civilno iniciativo za družino in pravice otrok je potrebno »umetno povezati« s katoliško Cerkvijo in referendum prikazati kot »za« ali »proti« Cerkvi. V ta namen je potrebno v medijih organizirati načrtovano spodbujanje sovraštva in sovražnega govora zoper Cerkev. Na ta način se psihološko ustrahuje družbena klima v kateri se katoličani in vsi zagovorniki vrednote družine ne bodo upali izpostaviti oz. se ne bodo udeležili referenduma.
4. V kampanji se načrtujejo osebne diskreditacije zagovornikov vrednote družine. Prav tako se na vodilne zagovornike vrednote družine izvaja psihološki in medijski »mobing« v obliki naročenih člankov in neposrednih groženj.
5. V zaključnih tednih kampanje bodo vključili poseben krizni marketing – to je domnevno naključne – napade na homoseksualno usmerjene ter grafične prikaze pretepenih oseb. Izdelovalci strategije želijo s t. i. »grafično manipulacijo« vplivati na čustva volivcev, da se referenduma ne bi udeležili oz. bi na njem glasovali za sporni družinski zakonik. Takšno manipulacijo je bilo mogoče opaziti v času »Shoda v podporo družini« pred državnim zborom junija lani, ko so mediji cel teden prikazovali slike v Ljubljani pretepenega britanskega homoseksualca. Čeprav je bil napad prijavljen, ni znano, ali je zadeva dobila sodni epilog. Podobe ran in modric so mediji načrtno uporabljali kot protiutež sporočilu shoda pred državnim zborom ter s tem želeli umetno vzpostaviti povezavo med prizadevanji za družino in nasiljem nad istospolnimi osebami.

»Dosedanji referendumi se verjetno ne bodo mogli primerjati v silovitosti medijske ofenzive, diskreditaciji in nestrpnosti, kakršno bodo izkazali homoseksualni aktivisti, predstavniki slovenske radikalne levice in nekateri novinarji ter mnenjski voditelji. Tako so prve javnomnenjske ankete že del referendumske kampanje, kjer se ustvarja vzdušje, da večina ljudi podpira sporni družinski zakonik. Namen takšnih manipulacij je en sam: vzpostaviti občutje, da vsi ljudje sprejemajo izenačitev zakonskih zvez in istospolnih skupnosti ter posvojitve otrok v istospolne skupnosti. Zato je ključnega pomena, da na takšne manipulacije ne nasedemo ter se še naprej pogumno zavzemamo za družino,« še sporočajo iz Civilne iniciative za družino in pravice otrok.

Dodajmo, da je družinskemu zakoniku oziroma »Kopernikanskemu obratu«, ki ga želi uveljaviti pri razumevanju družine in zakonske zveze, posvečen tudi članek dr. Ivana Štuheca, objavljen v novi številki Družine, ki te dni prihaja med bralce.

V njem dr. Štuhec med drugim ugotavlja: »Zagovorniki družinskega zakonika, ki se radi sklicujejo na stroko, metodološko grešijo in zavajajo. Še huje pa je to, da želijo vprašljiva in domnevna dejstva spremeniti v civilizacijsko pravilo, ki pomeni kopernikanski preobrat na področju družine. Pri tem pa jih tako rekoč sploh ne zanima dejstvo, da je človek od svojega obstoja naprej milijone let eksperimentiral razmerje med spoloma in odnos do otrok. Da torej ne odkrivamo neznanega področja, ampak prej toplo vodo. Vse civilizacije so morale urejati razmerje med spoloma, odgovornost med njima in do otrok, ki so posledica takšnega odnosa. Mi se torej sedaj postavljamo nad vse civilizacije in njihove kodifikacije. Seveda, to lahko počnemo zgolj iz ene predpostavke, ki je v tem, da je človekova svoboda absolutna in da ji ni potrebno spoštovati nobenih meja, tudi mej narave ne. Kam nas to pelje pri segrevanju ozračja, vsi vemo in bijemo plat zvona. Kam nas bo to pripeljalo pri človeku in njegovih razmerjih, težko predvidevamo, zato velja vsaj zdrava mera previdnosti, kakor pa brezglavo prehitevanje, ki je skregano z zdravo pametjo in še z znanostjo po vrhu.«

Kupi v trgovini

Prenovitev
Duhovna rast
21,00€
Nalaganje
Nazaj na vrh