Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Benetton umika oglasni plakat s papežem po kritiki iz Vatikana

Objava: 18. 11. 2011 / 08:27
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:10
Ustavi predvajanje Nalaganje

Benetton umika oglasni plakat s papežem po kritiki iz Vatikana

Plakat italijanskega modnega velikana prikazuje fotomontažo Benedikta XVI., ki poljublja imama mošeje Al-Azhar v Kairu, Mohameda el-Tayeba.

Italijanski modni velikan Benetton je po ostri kritiki umaknil oglasni plakat s podobo papeža Benedikta XVI. Plakat v okviru nove mednarodne oglasne kampanje omenjenega podjetja pod geslom 'Unhate' prikazuje fotomontažo Benedikta XVI., ki poljublja imama mošeje Al-Azhar v Kairu, Mohameda el-Tayeba.

Vatikanski tiskovni predstavnik p. Federico Lombardi je takoj po objavi spornega plakata izrazil ostro kritiko zaradi 'nesprejemljive' uporabe papeževih fotografij. Podobo Benedikta XVI. so tokrat manipulativno uporabili za oglaševalsko kampanjo z namenom, da se poveča prodaja oblačil in modnih dodatkov, kar je po besedah p. Lombardija 'očitno pomanjkanje spoštovanja' do papeža in žalitev čustev katoliških vernikov. Minulo sredo zvečer je Benetton plakat umaknil in v izjavi za javnost izrazil ‘obžalovanje, ker je podoba tako prizadela čustva vernikov’.

Oglaševalska kampanja 'Unhate' (proti sovraštvu) je po besedah predstavnikov modnega koncerna Benetton usmerjena proti 'kulturi sovraštva'. Na drugih plakatih podjetje, ki je znano po svojih provokativnih oglaševalskih kampanjah, prikazuje tudi poljub med ameriškim predsednikom Barackom Obamo in kitajskim predsednikom Hu Jintaom, pa med izraelskim predsednikom vlade Benjaminom Netanjahujem in palestinskim predsednikom Mahmudom Abasom. Na plakatih si poljub izmenjata tudi nemška kanclerka Angela Merkel in francoski predsednik Nicolas Sarkozy.

Plakat s papežem in imamom je bil v sredo razstavljen v bližini Angelskega gradu v Rimu, torej nedaleč od Vatikana. Kot je v svoji izjavi poudaril p. Lombardi, Benettonova kampanja dokazuje, kako se v oglaševanju ne upošteva temeljnih pravil spoštovanja posameznih oseb, z namenom, da se s provokacijo izzove čim več pozornosti.

Kupi v trgovini

Potovanje duše k Bogu
Filozofija in esejistika
5,00€
Nalaganje
Nazaj na vrh