Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

»Frančiškov jezik je kot ustvarjen za Twitter«

Za vas piše:
M. M. Š. / Kathpress
Objava: 20. 05. 2013 / 07:28
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:11
Ustavi predvajanje Nalaganje

»Frančiškov jezik je kot ustvarjen za Twitter«

Vatikanski medijski izvedenec Paul Tighe, tajnik Papeškega sveta za sredstva družbenega obveščanja: Papež pred množico govori enako kot bi nagovarjal posameznika.

Jezikovni slog papeža Frančiška je po mnenju njegovega medijskega izvedenca izjemno primeren za širjenje v socialnih omrežjih. »Vedno se omeji na bistveno, je neposreden in uporablja številne metafore, ki so ljudem všeč. Za Twitter je to kot ustvarjeno«, je v pogovoru za katoliško agencijo SIR dejal Paul Tighe, tajnik Papeškega sveta za sredstva družbenega obveščanja.


Pridige in nagovori papeža Frančiška so večinoma sestavljeni iz kratkih fraz, ki jih je običajno moč strniti v treh točkah, ugotavlja Tighe. »Vse skupaj deluje kot nekakšna poučna metoda, kot bi hotel reči – zapuščam vam tri besede, tri nasvete, tri miselne spodbude«, pojasnjuje vatikanski izvedenec za medije. V veliko pomoč pri objavah na omrežju Twitter je tudi dejstvo, da papež pred napolnjenim Trgom sv. Petra govori enako, 'kot bi naslavljal vsakega posameznika. Na ta način vstopi v sleherno človeško srce.'

Na omrežju Twitter papeževa sporočila na devetih naslovih @pontifex prebira že 6,4 milijona ljudi, od tega po 2,5 milijona v angleškem in španskem jeziku, sledi italijanščina s 740.000 uporabniki, portugalščina s 325.000 uporabniki, francoščina s 140.000 uporabniki in nemščina s 105.000 uporabniki. Poleg poljskega in arabskega jezika je po novem na voljo tudi latinščina, ki jo spremlja že skoraj 100.000 uporabnikov. To Tighe označuje kot veliko presenečenje: »Latinščina je izjemno primerna za papeževe besede in pripomore k temu, da o njih temeljito in trezno razmislimo.«

Razvoj papeževe prisotnosti na omrežju Twitter, ki se je pričela v začetku lanskega decembra, še v času pontifikata Benedikta XVI., označuje nenehno naraščanje števila uporabnikov, ki je bilo še posebej izrazito po zaključku konklava. V Vatikanu to pripisujejo medijskemu zanimanju, pa tudi dejstvu, da je opazno naraslo število uporabnikov iz špansko govorečega prostora. »Bilo je strateško dobro premišljeno, obenem pa srečno naključje, do neke mere Božja previdnost, da smo pričeli z uporabo Twitterja«, je prepričan Tighe.

K temu je osebno pripomogel tudi sam papež, ki se je odločil za pogostejše 'tvitanje', nazadnje kar na vsakodnevni ravni. Tighe pa kot pogumno potezo označuje odločitev, ki jo je sprejel že upokojeni papež Benedikt XVI. njegov naslednik pa z njo nadaljuje, da namreč sprejema odprte komentarje na vsako svojo objavo. Številni uporabniki papeževo besedo sprejmejo navdušeno, nekateri pa njegove misli tudi zavračajo. Večinoma, ugotavlja tajnik omenjenega papeškega sveta, so odzivi pozitivni.

Foto: splet

Kupi v trgovini

Molitev na pet prstov
Molitveniki
2,00€
Nalaganje
Nazaj na vrh