Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Mlečni napitek za papeža

Za vas piše:
Mojca M. Štefanič
Objava: 13. 03. 2015 / 09:53
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:23
Ustavi predvajanje Nalaganje

Mlečni napitek za papeža

Restavracija v ameriški Filadelfiji se je domislila »okusnega« načina zbiranja prispevkov za papežev obisk.

Ko se »mesto bratske ljubezni« kot gostitelj pripravlja na naslednje svetovno srečanje družin in prvi obisk papeža Frančiška v Združenih državah Amerike, se je ena izmed tamkajšnjih restavracij domislila »okusnega« načina zbiranja prispevkov za pripravo velikega srečanja.


Nadškof Vincenzo Paglia se sladka z mlečnim napitkom v restavraciji Potbelly Sandwich Shop v Filadelfiji (Foto: CNA)


Začenši v letošnjem aprilu bo veriga restavracij Potbelly Sandwich Shop v Filadelfiji svojim strankam namenila posebno ponudbo: mlečni napitek (milk shake) z okusom maslenih piškotkov in vanilijevega sladoleda po imenu #PopeInPhilly. Cena posebne ponudbe bo 3,90 ameriških dolarjev (okoli 3,70 evrov), 50 centov od vsake prodaje pa bo darovanih v sklad za pripravo svetovnega srečanja družin.

»Zelo navdušeni smo nad to pobudo in neskončno hvaležni verigi restavracij Potbelly Sandwich Shop za njen edinstven pristop k podpori svetovnega srečanja družin leta 2015 ter papeževega obiska v Združenih državah Amerike«, je za ameriško katoliško agencijo CNA povedala izvršna direktorica Svetovnega srečanja družin Filadelfija 2015, Donna Crilley Farrell.

Nadškof Vincenzo Paglia, predsednik Papeškega sveta za družino, je »mlečni napitek v omejeni izdaji« izbral izmed drugih ponudb, kot je denimo »hot dog svetovnega srečanja družin«, izbor in degustacijo pa so pripravili na srečanju tamkajšnjih katoliških študentov.

»To je zabaven - in okusen – način, da meščani Filadelfije pomagamo pri pripravi tega dogodka, ki ga človek doživi le enkrat v življenju, obisk nadškofa Paglie iz Rima in njegova pomoč pri izbiri ustreznega izdelka za posebno ponudbo restavracije pa le še stopnjuje naše navdušenje«, je pojasnila Crilley Farrellova.

Predstavnica omenjene verige restavracij, Jennifer Jaiswal, je povedala, da so se akcije v podjetju domislili na podlagi svojega siceršnjega poslanstva, »Resnično osrečevati vse ljudi«. »Širiti želimo naklonjenost naših strank in nekaj prispevati okolju, v katerem poslujemo, tako da pomagamo zbirati denar, nudimo pa tudi druge vrste podporo in smo družbeno zelo dejavni. Ponosni smo, da podpiramo ta izredni dogodek, zaradi katerega je vse mesto kar zažarelo!«

Svetovno srečanje družin v Združenih državah Amerike prvič prirejajo med 22. in 27. septembrom letos, tema srečanja pa je »Ljubezen je naše poslanstvo: družina živi«. S srečanji je leta 1994 pričel tedanji papež Janez Pavel II., da bi okrepil družinske vezi po vsem svetu, prirejajo pa jih na vsake tri leta.

Vir: CNA

Kupi v trgovini

Novo
Izpostavljeno
Dve zgodbi enega zakona
Pričevanja
24,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh