Košarica Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Papež sprejel režiserja Scorseseja

Za vas piše:
Mojca M. Štefanič
Objava: 01. 12. 2016 / 08:12
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:33
Ustavi predvajanje Ustavi predvajanje

Papež sprejel režiserja Scorseseja

Oskarjevec je posnel epsko zgodbo »Molk« o p. Rodriguesu in drugih jezuitih na Japonskem v 17. stoletju.
Papež Frančišek se je včeraj srečal z znamenitim režiserjem Martinom Scorsesejem, ki je na Papeškem vzhodnem inštitutu predstavil svoj novi film z naslovom »Molk« o portugalskem misijonarju p. Sebastiau Rodriguesu. Scorseseja so spremljali soproga in dva otroka ter producent filma s soprogo. Goste je spremljal prefekt Tajništva za komunikacijo msgr. Dario Edoardo Viganò.

Z več oskarji nagrajeni režiser je posnel epsko zgodbo »Molk« o p. Rodriguesu in drugih jezuitih na Japonskem v 17. stoletju. Scenarij je nastal po istoimenskem romanu japonskega katoliškega pisatelja Shusakuja Enda (1923-1996). »Tema mi je zelo pri srcu,« je v pogovoru za medije pojasnil 71-letni režiser. Film v evropske kinematografe prihaja februarja prihodnje leto. Omenjeni roman je po lastnih navedbah prebral tudi papež Frančišek.

Scorsese je omenil svoje otroštvo v četrti Little Italy v New Yorku, »kjer sem živel v težkih pogojih, vendar sem obiskoval cerkev«. Zanimajo ga duhovna vprašanja v svetu, »ki na dan neizogibno prinaša najslabše v človeški naravi,« je dejal režiser.

Roman »Molk« govori o preganjanju kristjanov, ki je pomenilo konec »krščanskega obdobja« na Japonskem. Leta 1638 sta portugalska jezuita Sebastiao Rodrigues (v filmu Andrew Garfield) in Francisco Garupe (Adam Driver) odpotovala na Japonsko, kjer naj bi kot duhovnika skrivaj opravljala misijonsko delo. Tam srečata duhovnika in rojaka Cristovaa Ferreiro (Liam Neeson), ki je po mučenju zapustil katoliško vero. Ob izgubi oblasti vladajočih šogunov vsi skupaj na lastnem telesu občutijo versko nestrpnost in posledično »Božji molk«. Zaradi mučenj, križanj in nečloveškega poniževanja osrednji lik, p. Rodriguesa, pogosto obhajajo dvomi glede njegovega poslanstva.

Scenarij v ameriško-belgijski koprodukciji je napisal Jay Cocks, delo s kamero je prevzel, kot že v prejšnjih Scorsesejevih filmih, Rodrigo Prieto. Scorsese se je pred začetkom snemanja za več tednov poglobil v arhive rimskih jezuitov.

Vir: Kathpress / RV
Foto: splet / AFP

Nalaganje
Nazaj na vrh