Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Poučne slikanice

Za vas piše:
Ivo Žajdela
Objava: 12. 10. 2020 / 10:21
Oznake: Družba, Duhovnost
Čas branja: 4 minute
Nazadnje Posodobljeno: 12.10.2020 / 11:06
Ustavi predvajanje Nalaganje
Poučne slikanice

Poučne slikanice

Celjska Mohorjeva družba je izdala več slikanic za otroke. Otrokom bodo doživljajski užitek, staršem in vzgojiteljem pa pripomoček za pogovor in pomoč pri vzgoji.

Celjska Mohorjeva družba je izdala več slikanic za otroke. Otrokom bodo doživljajski užitek, staršem in vzgojiteljem pa pripomoček za pogovor in pomoč pri vzgoji.





Pravljica Miška Frančiška gre v šolo

Slikanice so otrokom doživljajski užitek, staršem in vzgojiteljem pa izvrsten pripomoček za pogovor in pomoč pri vzgoji.

Pravljica Ane Koritnik Miška Frančiška gre v šolo pripoveduje o drobni, a silno radovedni miški Frančiški, ki je imela nadvse rada pravljice; zlasti tiste, ki jih je poslušala v babičinem naročju. Ko je prišel čas za vstop v šolo, je premagala pomisleke prijatelja vetra Petra in se odločila, da se tudi sama nauči v knjigah odkrivati največje zaklade.

Izvirna slovenska pravljica na sosednjih straneh teče dvojezično, v slovenskem in angleškem jeziku, in na domiseln način opozarja na temeljne prvine didaktike mladinske književnosti – branje, poslušanje, govorjenje in pisanje – ter spodbuja k njihovi uresničitvi.
Slovensko besedilo skupaj z igrivimi ilustracijami nagovarja že predšolske otroke, kot celota skupaj z angleškim besedilom pa je slikanica dobrodošlo branje ob zgodnjem poučevanju angleščine od prvega razreda do vključno šestega, ko otroci pri pouku književne vzgoje berejo pravljice, spoznavajo njene značilnosti in jih tudi sami pišejo.



Skozi prevod in ilustracijo do dvojezične slikanice

Dvojezična slikanica je nastajala v projektu Skozi prevod in ilustracijo do dvojezične slikanice – PRESLIK, ki je potekal leta 2019 v sklopu javnega razpisa Projektno delo z gospodarstvom in negospodarstvom v lokalnem in regionalnem okolju – Po kreativni poti do znanja 2017–2020 in Operativnega programa za izvajanje Evropske kohezijske politike v obdobju 2014–2020.

V projektu so sodelovali študenti anglistike Filozofske fakultete Univerze v Mariboru, študentki likovnici Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru, pedagoški mentorici s Filozofske fakultete Univerze v Mariboru dr. Michelle Gadpaille in dr. Tjaša Mohar in pedagoški mentor s Pedagoške fakultete Univerze v Mariboru Samuel Grajfoner.


Moj prijatelj z drugega planeta

Čisto navadnega dečka – ne preveč razvajenega, ne preveč porednega – obišče prijatelj z drugega planeta. Spremlja ga doma, v šoli, na igrišču. Prav prijazen je, a strašansko radoveden. Za vsako stvar hoče vedeti: Zakaj? In prav nič ne kaže, da bi ga zadovoljil odgovor, da na Zemlji stvari pač počnemo tako in pika.

Rocio Bonilla je v prisrčno zgodbico o prijateljstvu Moj prijatelj z drugega planeta neprisiljeno vpletel pomembne vzgojne téme, kot sta odgovorno ravnanje in razmišljanje s svojo glavo. Stvari lahko spremenimo, samo lotiti se moramo.



Kaj pa se zgodi, ko začne razmišljati s svojo glavo?

Glavna oseba te zgodbe je deček kot veliko drugih: nagajiv, radoveden, poln želje po raziskovanju sveta okrog sebe. Ima veliko prijateljev, s katerimi se rad igra in jim želi ugajati, zato se včasih prepusti okoliščinam, ne da bi zares premislil, zakaj nekaj stori ali reče. Kaj pa se zgodi, ko začne razmišljati s svojo glavo?

Zgodbica želi biti v pomoč pri usmerjanju otroka na pot samostojnega presojanja, neodvisnega od skupine oziroma družbe, ki ga obkroža. Vzgaja ga v kritičnega in razmišljujočega bralca, ki si je zmožen izoblikovati lastno mnenje. Seveda pa mu pri tem lahko pomembno pomagajo tudi njegovi vzgojitelji!




Pasti modrega medu

Slikanica Cvetke Bevc Modri med (Celjska Mohorjeva družba) o medvedki Lili, ki jo je zapeljal modri med, na otroku razumljiv način spregovori o problematiki zasvojenosti. Pravljica s slikovitimi ilustracijami otroku odgovori na številna vprašanja, kot so: kaj je zasvojenost, kako zasvojenost nastane, kako uničujoče vpliva na vsa področja posameznikovega življenja. Najpomembnejše je sporočilo, ki vliva upanje: zasvojenost je s strokovno pomočjo mogoče preseči.

Slikanica Modri med je nastala na pobudo strokovnih delavcev v Terapevtski skupnosti Sopotnica pri Škofja Loki (Društvo Projekt Človek), kjer je pisateljica Cvetka Bevc s posameznimi uporabniki vodila literarne delavnice v okviru projekta Vključujemo in aktiviramo.

V slikanici je tudi dodatek za odrasle, spremna beseda psih. dr. Andreje Barbare Jaš z napotki staršem, kako z otrokom brati prisrčno pravljico, ki pa obravnava nadvse zahtevno problematiko zasvojenosti.



Bina Štampe Žmavc: Kino z muco Ino

V slikanici Kino z muco Ino. Zaljubljena krimi-mijav-ka se od kitice do kitice, od verza do verza, ki v iskrivo ustvarjalnem besednjaku nizajo pripoved, s Pinom in Ino odpravimo v kino. Z njima se muzamo in trepetamo, ko skupaj vstopamo v novo zgodbo.
Bina Štampe Žmavc v najžlahtnejši maniri nadaljuje tradicijo balad in romanc, kot so prejšnje rodove spremljale s Prešernovim Povodnim možem in Kovičevim Mačkom Murijem, in jo nadgradi z dodajanjem prepoznavno svojih komponent zgodbe v zgodbi in izvirnih neologizmov. V sodelovanju s slikarko Kristino Krhin sta ustvarili mojstrovino, ki se je bodo razveselili otroci in odrasli.

Kupi v trgovini

Notranji glas ljubezni
Duhovna rast
17,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh