Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Spletni portal Aleteia Slovenija pogumno v peto leto [VIDEO]

Za vas piše:
Marko Mesojedec
Objava: 02. 12. 2021 / 10:27
Oznake: Iz življenja
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 04.12.2021 / 10:37
Ustavi predvajanje Nalaganje
Spletni portal Aleteia Slovenija pogumno v peto leto [VIDEO]
Ekipa spletnega portala Aleteia Slovenija. FOTO: Tatjana Splichal

Spletni portal Aleteia Slovenija pogumno v peto leto [VIDEO]

Spletni portal Aleteia Slovenija, ki je pred štirimi leti vstopil v medijski svet, danes v njem zaseda vidno mesto. Ustvarjalci njenih vsebin so ponosni, da so oktobra zabeležili rekordno branost v zgodovini – kar 266 tisoč različnih bralcev.

Vršilec dolžnosti urednika Aleteie Slovenija Lojze Grčman je ob tako spodbudnih podatkih vesel, da so jih bralci vzeli za svoje, predvsem pa, da zanje predstavljajo zaupanja vreden medij. 

Na dozdajšnjo več kot uspešno prehojeno pot so se v posebnem pogovoru ozrli direktor založbe Družine Tone Rode ter sodelavci Aleteie Lojze Grčman,Tina Martinec Selan in Valerija Trček. FOTO: Tatjana Splichal

Ob rojstnem dnevu si je čas za naš spletni portal vzel v. d. urednika Aleteie Slovenija Lojze Grčman in odgovoril na nekaj kratkih vprašanj.

Kako gledate na prehojeno štiriletno pot?

Uspešnejša je od pričakovanj. Po priljubljenosti izstopajo navdihujoče in družinske zgodbe, Aleteijin vloger, župnik v Grosupljem in na Lipoglavu, Martin Golob, pa je z velikimi koraki stopil na spletno prižnico. Pa ne le to, redno ga vabijo v studie in redakcije največjih slovenskih medijev, kjer navdušuje in povezuje s svojo pristnostjo in toplo besedo za vsakogar. Vzbudil je tudi mednarodno zanimanje.

Urška Kolenc. FOTO: Tatjana Splichal

Izjemno nas veseli, da so nas bralci vzeli za svoje. Kot dobivamo povratne informacije, predstavljamo zaupanja vreden medij. Ta povezanost se kaže denimo v odzivnosti na družbenih omrežjih. Pred kratkim smo na primer sledilce na Facebooku povabili, da delijo svoje fotografije adventnih venčkov. Dobili smo jih skoraj 500, kar je osupljiva številka. Takšnih primerov pa je še več. Naši sledilci, bralci niso le pasivni opazovalci, ampak dejavni udeleženci v dvosmerni komunikaciji. 

Ko smo ravno pri Facebooku, s katerim se od družbenih omrežij najbolj dejavno ukvarjamo: v 11 mesecih leta 2021 smo dobili okrog 4.000 novih sledilcev, kar je več kot 20-odstotna rast. Člani naše ekipe pa se udejstvujejo tudi na drugih projektih založbe Družina, na primer pri oddaji Reflektor in Družinini prilogi Naša družina. Pri tem moram poudariti, da zelo pogrešamo našo drago urednico Urško Leskovšek, ki je spiritus movens slovenske redakcije Aleteie. Trenutno je na porodniškem dopustu. Neizmerno ji privoščimo vsak trenutek družinske sreče in se veselimo skupaj z njo, po drugi strani pa že komaj čakamo, da bo spet z nami.

Lojze Grčman. FOTO: Tatjana Splichal

Kako velika ekipa ustvarja vsebine na spletni strani?

V ožji ekipi smo štirje. Poleg tega še dve piski redno ustvarjata obširnejše prispevke za naš portal. Nekaj pa je še takšnih, ki kaj napišejo občasno. Sodelujemo tudi z lektorico in s skupinico prevajalcev za tekste iz tujih redakcij Aleteie. Nekatere pa prevedemo sami.

Tina Martinec Selan. FOTO: Tatjana Splichal

Koliko bralcev mesečno dosežete?

Zadnji meseci so bili res uspešni. Oktobra smo imeli rekordno branost v zgodovini – 266 tisoč različnih bralcev po Google Analyticsu. Na letni ravni smo jih do konca novembra dosegli skoraj poldrugi milijon, natančno 1.442.061, kar je za približno deset odstotkov več kot v enakem obdobju lani. Že mesec pred koncem leta pa smo presegli lansko celoletno raven branosti, ki je znašala 1.441.193.

Katarina Berden. FOTO: Tatjana Splichal

V peto leto delovanja vstopate s pomembno novostjo, Aleteijino spletno trgovino. Od kje zamisel in zakaj odločitev za ta korak?

Obstaja določena skupina res zvestih bralcev in sledilcev. Njim in tudi drugim, ki jih naše vsebine pritegnejo, bi radi poleg člankov, intervjujev in vlogov ter drugih prispevkov ponudili še kaj drugega »aleteijevskega« – vsebino, ki spodbuja, bodri, zna biti tudi simpatično hudomušna. Drug vidik pa je seveda gmotna podpora našemu delovanju. Tudi na tem področju računamo, da si bomo zaupanje bralcev, kot doslej, zagotavljali s kakovostnimi spletnimi vsebinami.

Valerija Trček. FOTO: Tatjana Splichal

Kakšni so nadaljnji cilji?

Udejanjati dozdajšnje dobre prakse, raziskovati nove potenciale za širjenje kroga bralcev ter še utrditi vezi z njimi.

Čestitkam in dobrim željam ustvarjalcem Aleteie se pridružujemo tudi v spletnem uredništvu Družine.

Kupi v trgovini

Aleteia
Majice
14,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh