Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

V prvem tednu več kot 1100 klicev, podatke o razpoložljivih zdravnikih bodo posodabljali dnevno

Za vas piše:
Marko Mesojedec
Objava: 08. 03. 2023 / 08:04
Oznake: Slovenija, Zdravje
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 08.03.2023 / 14:03
Ustavi predvajanje Nalaganje
V prvem tednu več kot 1100 klicev, podatke o razpoložljivih zdravnikih bodo posodabljali dnevno
FOTO: Pexels

V prvem tednu več kot 1100 klicev, podatke o razpoložljivih zdravnikih bodo posodabljali dnevno

V Sloveniji je minulo sredo začel delovati nacionalni klicni center za pomoč uporabnikom zdravstvenega sistema. V prvem tednu delovanja so v klicnem centru sprejeli 1156 klicev, povprečni čas pogovora je trajal dobre štiri minute.

Večina ljudi, ki se je od minule srede do včeraj obrnila na klicni center, je potrebovala pomoč pri izbiri osebnega zdravnika. »Prva analiza kaže, da klicatelji poleg pomoči pri iskanju osebnega zdravnika iščejo informacije o razpoložljivih ambulantah za neopredeljene, ginekologih in zobozdravnikih,« pravijo na zdravstvenem ministrstvu.

Ažurno sledenje podatkov

Po navedbah ministrstva so številni, ki so se obrnili na pomoč na klicni center, prav s pomočjo klicnega centra v minulih dneh prišli do osebnega zdravnika. »Sicer je zaznati, da se klicni center še vedno sooča z neažurnimi podatki o prostih osebnih zdravnikih, ki jih pridobijo s strani Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije (ZZZS), zato bo ministrstvo za zdravje ZZZS pozvalo, da bolj ažurno sledi in prilagaja informacije glede razpoložljivosti zdravnikov, saj so trenutno največja težava pri delovanju klicnega centra očitno prav neažurni podatki ZZZS.«

Tatjana Mlakar: Dnevno posodabljanje ne bo rešilo izhodiščnega problema

Na ministrstvu ocenjujejo, da bi bilo smiselno, da bi klicni center ljudi usmerjal neposredno na območne enote ZZZS, če njihove območne enote razpolagajo z bolj ažurnimi podatki o prostih zdravnikih.

Kot je na današnji novinarski konferenci dejala generalna direktorica ZZZS Tatjana Mlakar, bodo najpozneje do 24. marca začeli dnevno posodabljati podatke o razpoložljivih zdravnikih, a ob tem opozorila: »Tovrstno dnevno posodabljanje dejansko ne bo rešilo izhodiščnega problema, zaradi tega ne bomo imeli več prostih zdravnikov, ampak samo večkrat ažurirane podatke.« Doslej so jih posodabljali na 10 dni.

Pilotni projekt

Klicni center je pilotni projekt, ki bo s pridobljenimi informacijami omogočil vpogled v delovanje sistema v praksi, podal dodatne usmeritve in osvetlil priložnosti za izboljšave, so prepričani na zdravstvenem ministrstvu: »Vse predloge za izboljšave bomo tudi skušali čim prej implementirati v delovanje klicnega centra, vsekakor pa bomo klicni center po izteku dvomesečnega pilotnega projekta v drugi fazi ustrezno nadgradili in še izboljšali, saj je želja, da bi uporabniki zdravstvenih storitev vse informacije lahko dobili na enem mestu.«

Nalaganje
Nazaj na vrh