Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Zadetki

Objava: 04. 07. 2015 / 22:00
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 02.07.2015 / 13:54

Zadetki

    Max Weber je v svojem času ugotavljal, da je nedeljsko mašo nadomestilo prebiranje nedeljskega časopisa. Weber je z nedeljskim časopisom najbrž mislil tiste medije, ki jim danes rečemo rumeni – medklic, pri nas med resnimi in rumenimi skorajda ni več ločnice –, ko se ljudje v nedeljo ležerno in nekritično prepuščajo medijski plaži in ji brezmejno verjamejo. Pustijo se vplivati in prati možgane. Imunski sistem do vsebin slovenskih medijev pri večini Slovencev ni vzpostavljen, zato je vpliv medijev še vedno zelo velik. Povprečen Slovenec preveč slepo verjame zapisanemu in izrečenemu v medijih, premalo se potrudi razumeti dogajanje v državi, brezpogojno kupi ponujeno, premalo ga zanima iskanje resnice in se lagodno prepušča nekritičnemu sprejemanju izkrivljene podobe. Res je potrebno nekaj napora in malo razuma, da se v tem medijskem in političnem enoumju človek znajde, toda vsak tovrsten napor je dober obet, da bi se v državi lahko kaj spremenilo. Nedeljski časopis je seveda metafora...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh