Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Ali je oglas »Molimo« žaljiv?

Za vas piše:
M. Š.
Objava: 24. 11. 2015 / 08:43
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:26
Ustavi predvajanje Nalaganje
Ali je oglas »Molimo« žaljiv?

Ali je oglas »Molimo« žaljiv?

Oglas za molitev Očenaša bi po mnenju britanskih kinematografov lahko »vznemiril in užalil« obiskovalce.

Preprost oglasni film prikazuje ljudi, ki molijo Očenaš. Oglas z naslovom »Molimo« je želela anglikanska Cerkev v Veliki Britaniji predvajati pred novo epizodo filma Vojna zvezd in z njim ljudi različnih generacij spodbuditi k molitvi. Toda vodilni britanski kinematografi (Cineworld, Odeon in Vue) so predvajanje krščanskega oglasa zavrnili. Oglas prinaša tveganje, da bi lahko gledalce »vznemiril ali užalil«, poleg tega pa oglasi z versko ali politično vsebino niso nekaj običajnega, je zapisano v utemeljitvi zavrnitve. Pred tem je oglas uspešno in brez kakršne koli kritike prestal preverjanje dveh britanskih vladnih uradov. Oglas »Molimo« poleg anglikanskega primasa nadškofa Justina Welbyja prikazuje zelo različne skupine ljudi, kot so begunci v prvem zavetišču, šolarji, dvigovalec uteži, in pevski zbor, ki del molitve zapoje.

Tiskovni predstavnik anglikanske Cerkve je dejal, da jih je zavrnitev povsem presenetila. Molitev Očenaš namreč »vsak dan moli na milijarde ljudi po vsem svetu in je že stoletja del vsakdanjega življenja te dežele«.

Anglikanski primas nadškof Welby je minuli konec tedna izjavil: »Milijoni ljudi po vsem svetu to molitev molijo vsak dan. Prepričan sem, da bi bili presenečeni in užaloščeni ob tej odločitvi, še posebej v luči terorističnih napadov v Parizu, kjer so številni ljudje v molitvi našli tolažbo in občutek varnosti.« Ta oglas je »prav toliko žaljiv kot božično bogoslužje«. Primas Welby je predlagal, naj si ljudje oglas ogledajo in »nato sami odločijo, ali jih žali in vznemirja«. Javnost naj ima možnost sama sprejemati odločitve in ne potrebuje cenzure kinematografov.

Varuhi človekovih pravic v Veliki Britaniji so zavrnitev prikazovanja oglasa označili kot »grožnjo temeljnim britanskim vrednotam«. Po njihovem mnenju je predvidena »žalitev« nekristjanov »zelo subjektivne narave«. Noben zakon na Otoku namreč ne prepoveduje oglaševanja krščanskih vsebin. Minuli konec tedna je več tisoč obiskovalcev bojkotiralo oglede filmov v vseh treh omenjenih kinematografskih verigah.

Predsednik britanske vlade David Cameron je odločitev kinematografov ocenil kot »smešno«, londonski župan Boris Johnson pa »nezaslišano«.

Vir: kath.net / MailOnline
Foto: MailOnline

Kupi v trgovini

Novo
Konec krščanske civilizacije
Filozofija in esejistika
22,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh