Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Facebookova teorija o romantičnih zvezah

Objava: 20. 09. 2011 / 11:22
Čas branja: 1 minuta
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:10
Ustavi predvajanje Nalaganje

Facebookova teorija o romantičnih zvezah

Ste že pomislili, kaj vse se lahko izve s Facebooka? Ime, priimek, status ali zvezo, zaposlitev, izobrazbo … Pravzaprav vse, kar napišeš.

Britanski novinar David McCandless se je na podlagi takih podatkov lotil raziskave o zvezah in prekinitvah zvez, ki so jih uporabniki objavili na svojih profilih. Na 10.000 profilih je preverjal spremembe, ki so govorile o prekinitvi zveze.

In kaj je ugotovil? Da obstajata dva vrha, ko se prekine največ zvez – prvi je po valentinovem, ki vsaj v anglo-ameriškem svetu zahteva razmislek o zvezi, svoje pa očitno pripomore tudi bližajoča se pomlad. Drugi vrh pa je dva tedna pred božičem, praznikom Kristusovega rojstva, ki ga preživimo s svojimi najbližjimi in najdražjimi in je treba očitno spet premisliti, kdo spada v ta krog.

Po tej raziskavi kaže, da sta poletje in jesen za zveze še najbolj »varna« letna časa.

Ko so novinarja vprašali, na kateri dan bi si on najmanj želel dobiti sporočilo, da je zveze konec, je odgovoril: »Na božič. Le kdo bi lahko naredil kaj takega?«

Nalaganje
Nazaj na vrh