Kako religija vpliva na poslovanje na Japonskem?
Kako religija vpliva na poslovanje na Japonskem?
Fakulteta za poslovne vede pri Katoliškem inštitutu in Založba Družina pripravljata ciklus večerov z naslovom »i3 - inovativnost & interdisciplinarnost & internacionalnost«. Namen dogodkov je iskanje novih odgovorov na izzive sedanjega časa, predvsem v razvoju, poslovanju, ekonomiji, družbi in vrednotah.
Vpliv japonske religije in kulture na japonsko poslovno okolje
Prvi dogodek, na katerem bosta misijonar v Tokiu prof. dr. Vladimir Kos z Univerze Sophia ter predsednik društva slovensko-japonskega prijateljstva in nekdanji veleposlanik RS na Japonskem Miran Skender govorila o japonski družbi, bo v torek, 20. oktobra 2015, ob 18. uri v Galeriji Družina v Ljubljani.
Skender se bo posvetil gospodarskemu sodelovanju med Slovenijo in Japonsko, Kos pa bo obravnaval vpliv japonske religije in kulture na japonsko poslovno okolje. V to deželo je odšel kmalu po končanem študiju. Deloval je kot profesor filozofije in dobrodelno pomagal ubogim in revnim. Izdal je več pesniških zbirk v slovenskem in japonskem jeziku, v katerih obravnava verske in domoljubne teme.
Pogovor bo povezoval vodja za kakovost in raziskovanje na Fakulteti za poslovne vede. mag. Mitja Steinbacher.