Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Katoličani in novi mediji: nove priložnosti za evangelizacijo digitalne celine

Za vas piše:
M. M. Š. / news.va
Objava: 14. 11. 2012 / 10:31
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:11
Ustavi predvajanje Nalaganje

Katoličani in novi mediji: nove priložnosti za evangelizacijo digitalne celine

Izsledke raziskave so pred nekaj dnevi javnosti predstavili pri odboru za komunikacije pri Ameriški katoliški škofovski konferenci med rednim letnim zasedanjem ameriških škofov.

62 % oz. okoli 36,2 milijona odraslih katoličanov v Združenih državah Amerike ima svoj profil na socialnem omrežju Facebook, podatke katoliške agencije Fides povzemajo na spletni strani news.va. 58 % katoličanov, starih trideset let in mlajših, na svojih profilih vsaj enkrat tedensko objavlja najrazličnejše vsebine, od fotografij do prispevkov in komentarjev. Skoraj tretjina vseh, ki so sodelovali v anketi, pa je bila izredno naklonjena predlogu, da bi njihovi duhovniki pisali spletne dnevnike. Anketo je izvedel Center za namenske raziskave v apostolatu na univerzi Georgetown v Združenih državah Amerike.

Raziskava z naslovom ‘Uporaba novih medijev v Združenih državah Amerike med katoličani, 2012’ je zaobsegla 1.047 katoličanov, izsledke raziskave pa so pred nekaj dnevi javnosti predstavili pri odboru za komunikacije pri Ameriški katoliški škofovski konferenci med rednim letnim zasedanjem ameriških škofov.

Poročilo, ki ga je agenciji Fides posredovala Ameriška škofovska konferenca, “omenja številne priložnosti za Cerkev, da se poveže s prebivalci digitalne celine, kakor papež Benedikt XVI. opisuje to novo kulturo medsebojnega sporazumevanja”, je pojasnil škof iz Salt Lake Cityja, John Wester, predsednik omenjenega odbora za komunikacije. “Naloge se lahko lotimo kot misijonarji, ki si želijo najti Boga, že prisotnega med prebivalci tega sveta, in jih povabiti, predvsem mlade, k dialogu o morali in vrednotah v tej novi javni sferi.”

Populacija odraslih katoličanov je enakomerno razdeljena na tiste, ki se zavedajo prisotnosti Cerkve na spletu in take, ki se tega ne zavedajo. Približno četrtina (24 %) jih meni, da je Cerkev ‘precej’ ali ‘zelo’ opazna, druga četrtina jih meni, da je zgolj ‘malce’ opazna ali pa več ali manj ‘neopazna’ (23 %). Več kot polovica (53 %) se jih ne zaveda cerkvene prisotnosti na spletu. Katoliške spletne strani, ki jih odrasli katoličani najpogosteje obiskujejo, so strani njihovih župnij; okoli 10 % si župnijsko spletno stran ogleda enkrat mesečno ali pogosteje. Številka pomeni okoli 5,3 milijona obiskovalcev. Okoli 80 % anketirancev je vprašalnik izpolnilo v angleškem jeziku, 16 % pa v španskem.

Kupi v trgovini

Življenjske težave
Drugi priročniki
4,00€
Nalaganje
Nazaj na vrh