Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Katoliški mediji v spremenjenih razmerah

Za vas piše:
Mojca Purger
Objava: 17. 05. 2023 / 09:34
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 17.05.2023 / 10:22
Katoliški mediji v spremenjenih razmerah
Mojca Purger. FOTO: Vid Ponikvar / Sportida

Katoliški mediji v spremenjenih razmerah

V preteklosti so med katoliškimi novinarji tekle debate, ali je vloga katoliških medijev, da so glasilo o cerkvenih dogodkih ali da so profesionalni mediji, ki kot svoje osrednje poslanstvo jemljejo poročanje o vsem, kar zadeva življenje katoličanov.

Danes teh debat ni več, zato se zdi, da smo našli odgovor na to vprašanje, in to po zaslugi digitalizacije skoraj vseh sfer našega vsakdana.

Epidemija, ki nas je pred tremi leti zaprla v naše domove, nas je prisilila, da smo vsi naredili precejšen napredek na področju digitalizacije. Kar naenkrat so tudi starejši uporabljali aplikacije za video klic, všečkanje fotografij na omrežjih, plačevanje položnic prek spleta in nakupovanje najrazličnejših izdelkov. Digitalni svet ni več domena mladih, pač pa smo digitalni že vsi.

Bralne navade so se temu primerno spremenile. Prilagodile so se novim tehnologijam in načinom dostopa do informacij. Čeprav imamo danes na voljo več možnosti za to, se zdi, da vse manj beremo in da se – še zlasti mladi – osredotočajo na krajše in bolj vizualne vsebine, kot so družbena omrežja, videoposnetki in podobno.

Vključenost v družbena omrežja ima še eno posledico. Če smo se v preteklosti veliko spraševali, koliko naj katoliški med...

Prispevek je dostopen samo za naročnike Družine.

Nazaj na vrh