‘Molim rožni venec’
‘Molim rožni venec’
Španska produkcijska hiša Belomasan Films je v letošnjem maju na spletnem portalu YouTube objavila kratek oglasni film, s katerim želi mlade, ki molijo rožni venec, spomniti, da pri tej molitvi niso sami, tiste, ki te lepe Marijine molitve še niso odkrili, pa spodbuditi, naj vsaj poskusijo.
Film z naslovom ‘Majski občutki – 2. del’ je v kratkem času dosegel izjemno priljubljenost, saj si ga je od objave na spletni strani produkcijske hiše in na spletnem portalu YouTube ogledalo preko 100.000 uporabnikov medmrežja.
Producenti hiše Belomasan Films, ki so že v lanskem maju presenetili z oglasom ‘Majski občutki’, s kratkim filmom, v katerem navajajo 50 razlogov za molitev rožnega venca, so povedali, da je namen teh posnetkov spodbuditi mlade, naj še naprej molijo rožni venec, Marijino molitev pa naj bi tistim, ki je ne poznajo, predstavili kot nekaj prijetnega in koristnega.
Besedilo letošnjega ‘oglasa’ gre takole:
Majski občutki
Veliko ljudi me ne razume
Pravijo, da je dolgočasno
Da se vedno ponavljam
Da s tem nikomur ne pomagam
Da je staromodno
Da tega nihče ne počne
Da je nekoristno
Da nima nikakršnega smisla
Da zapravljam čas
Vendar pa
mi je dober prijatelj
nekoč povedal:
Ne boj se
in nikoli ne pozabi,
da nisi sam.
(Napis na majici): Molim rožni venec
50 ljudi
50 upov
50 življenj
50 src
50 duš
50 sanj
50 sinov
50 zdravih Marij
Ali moliš rožni venec?
Maj – Marijin mesec
Film si lahko ogledate na naslovu:
http://www.belomasanfilms.com/
http://www.youtube.com/watch?v=dsQeyDZJ_HQ&feature=channel