Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Obogatitev turistične ponudbe v slovenski Istri

Za vas piše:
Marko Mesojedec
Objava: 30. 07. 2021 / 12:09
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 30.07.2021 / 15:54
Ustavi predvajanje Nalaganje
Obogatitev turistične ponudbe v slovenski Istri
Predstavitev novosti je potekala na katamaranu Stella Maris na ribiškem pomolu v Kopru. FOTO: Turistično združenje Portorož

Obogatitev turistične ponudbe v slovenski Istri

V Kopru so predstavili nov turistični produkt - WAYV, ki je začel delovati ta mesec in bo še dodatno obogatil turistično ponudbo v slovenski Istri.

Gre za platformo, ki povezuje imetnike plovil, ki ponujajo prevoze, in uporabnike, ki si želijo s čolni na hiter in enostaven način potovati med kraji v slovenski Istri.

Aplikacija po vzoru »kopenskega sistema Uber«

Aplikacija Wayv povezuje potnike in lastnike plovil ter tako omogoča prevoz z različnih točk slovenske obale. Sistem je zasnovan po vzoru kopenskega sistema Uber s prilagoditvami na morski prevoz. Vsa komunikacija in plačila potekajo prek aplikacije, kar omogoča nadzor, vse skupaj pa je tudi varnejše in bolj zanesljivo za uporabnike. Obvezni pogoji za vse sodelujoče prevoznike so ustrezen izpit in oprema, sklenjeno zavarovanje potnikov ter registrirana gospodarska dejavnost.

Sodelujoči sogovorniki na predstavitvi. FOTO: Turistično združenje Portorož

Povezava med obmorskimi kraji

Osnovni namen projektne ideje je razvoj prometne povezave med kraji ob slovenskem morju, kar omogoča dodaten vir prihodka ribičem in obstoječim ponudnikom morskih prevozov. Gre tudi za razbremenitev obstoječih prometnih tokov po kopnem ter lažjo in regulirano dostopnost do zavarovanih območij, ne nazadnje pa tudi za lepo obogatitev turistične ponudbe.

V Turističnem združenju Portorož smo se projektu pridružili, ker smo v njem videli zelo veliko dodano vrednost za obogatitev turistične ponudbe v slovenski Istri. Predvsem, ker imamo na eni strani zelo unikatnega v slovenskem prostoru – morje, na drugi strani pa goste, ki si želijo novih doživetij. Gre za dober način, kako povezati izkušnjo na morju in razbremenitev cestnega prometa in priti od točke A do B hitreje ter brez problemov. (mag. Aleksander Valentin, direktor Turističnega združenja Portorož)

Mitja Vatovec iz podjetja Enigma d. o. o. FOTO: Turistično združenje Portorož

19 točk na slovenski obali

Kot je povedal Mitja Vatovec iz podjetja Enigma, ki je poskrbela za razvoj popolnoma slovenskih aplikacij, so razvili dve, tako za potnike kot prevoznike. Obe sta narejeni za operacijska sistema IOS in Android v treh jezikih, slovenščini, italijanščini in angleščini. Aplikaciji sta povezani v enovito spletno platformo, ki podatke procesira, obdeluje in servira uporabnikom. Poleg tega obstaja tudi spletno mesto Wayv.si, kjer so uporabnikom na voljo splošne informacije.

Uporabnik v aplikacijo vpiše, kam si želi na slovenski obali. Uporabnik določi, kdaj ga plovilo pobere in število potnikov. Z drugo aplikacijo pa ponudnik sprejme povpraševanje, določi ceno, ki jo vsak prevoznik sam izbere. Ko odda ponudbo, uporabnik dobi ponudbo s fotografijo plovila in predvidenim časom prevoza. Ko potrdi ponudbo in vpiše številko kartice, se nakup zgodi. Logika je enostavna, za njo pa se skriva zahteven algoritem, ki vse skupaj omogoča. (Mitja Vatovec)

Wayv je del projekta Morski prevozi, LAS Istre in ga sofinancirata Republika Slovenija in Evropski sklad za regionalni razvoj. FOTO: Turistično združenje Portorož

Arturo Steffe, eden izmed priključenih ponudnikov, je navdušen predvsem nad interaktivnostjo ponudbe, a dodaja, da ponudniki niso dolžni sprejeti vsake ponudbe. »Aplikacija je za uporabnika zelo enostavna, mi kot ponudniki pa imamo tudi to možnost, da povpraševanje sprejmemo ali ne oziroma ponudbo prilagodimo. Gre za zelo interaktivno stvar, a ko uporabnik sprejme mojo ponudbo, moram vožnjo izpeljati.«





Kupi v trgovini

Vsakodnevna potovanja vsakdanjih reči
Za otroke
22,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh