Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

Prihodnost turizma

Za vas piše:
Manica Ferenc
Objava: 30. 12. 2020 / 10:51
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 3 minute
Nazadnje Posodobljeno: 02.01.2021 / 12:30
Ustavi predvajanje Nalaganje
Prihodnost turizma

Prihodnost turizma

Intervju z mag. Majo Pak, direktorico Slovenske turistične organizacije.

Maja Pak. FOTO: Nino Verdnik.


Turizem je ena od panog, ki jih je koronakriza globoko prizadela. V Sloveniji v turizmu dela kar vsak osmi zaposleni, zato je bila zelo na mestu državna spodbuda v obliki turističnih bonov, ki se ji je pridružila Slovenska turistična organizacija (STO) z odmevno kampanjo za spodbujanje domačega turizma.

O učinkih te akcije, pogledu v prihodnost turizma in tudi o minulih 25 letih delovanja Slovenske turistične organizacije smo se pogovarjali z njeno direktorico mag. Majo Pak.

Pandemija, zaprtje države in omejitve gibanja – kako je vse to vplivalo na slovenski turizem in na vaše delovanje?

Leto 2020 se bo v zgodovino slovenskega turizma gotovo zapisalo kot eno najbolj težkih let. Turizem je med panogami, ki jih je koronakriza najbolj prizadela, in potrebno bo več let, da bomo prišli na raven izpred krize.

Eden od pomembnejših odgovorov Slovenske turistične organizacije na te razmere je bila kampanja Zdaj je čas. Moja Slovenija. Začeli smo jo sredi maja in povabili prebivalce naše dežele, naj preživijo počitnice v Sloveniji in delijo svoja doživetja na družbenih omrežjih s ključnikom #mojaslovenija. Kampanja vse od začetka beleži odlične rezultate, dejansko smo z njo uspeli povezati celotno Slovenijo.

Se bo pa letošnje leto brez dvoma zapisalo med prelomna leta za slovensko gastronomijo.

Že v akcijskem načrtu razvoja in trženja gastronomskega turizma Slovenije 2019–2023 smo si za cilj postavili prihod mednarodno prepoznavnih gastronomskih vodnikov, ki so potrebni za pozicioniranje naše dežele kot destinacije za vrhunska gastronomska doživetja in za dvig kakovosti.

Pred dvema letoma je Slovenija dobila vodnik Gault&Millau, letos pa je na slovenski trg vstopil prestižni vodnik Michelin in slovenskim restavracijam že v prvem letu podelil kar sedem zvezdic. Michelin je najmočnejša blagovna znamka na področju gastronomskih vodnikov in uporabniki njegovih storitev so posamezniki z visoko kupno močjo, ki jih zanimajo izkušnje, drugačne od množičnega turizma.


FOTO: Shutterstock.

Minister za gospodarski razvoj Zdravko Počivalšek je ob 25. obletnici STO dejal, da obeležujemo obletnico v času, ko doživlja ta panoga eno najtežjih obdobij sploh. Poudaril je, da je »prihodnost turizma na strani tistih, ki globoko razumejo pojem trajnostnega turizma«.

Turizem se danes sooča s številnimi izzivi pri prilagajanju novi realnosti. Ta nova realnost za turizem pomeni odgovorno obnašanje, vpeljavo novih pravil in protokolov v poslovanje turističnih ponudnikov in dosledno upoštevanje novih varnostnih ukrepov. Varnost in trajnost sta v turizmu najboljši popotnici na poti do hitrejšega okrevanja.

Destinacije, ki bodo trajnost postavile v jedro svojega delovanja, bodo okrevale hitreje. Prav trajnost pa je tudi naša velika konkurenčna prednost, ki smo jo v slovenskem turizmu nagradili z oblikovanjem odgovornih potovalnih standardov z znakom GREEN&SAFE. Vse to je kapital, ki nam bo pomagal, da bomo laže pridobili zaupanje turistov, ko bo turizem ponovno okreval.


Prispevek je bil najprej objavljen v reviji Praznična, zima 2020. Letna naročnina na revijo je 19,60 evra. Cena posamezne številke je 4,90 evra. Hitra pot do naročila: narocila@druzina.si, 01 360 28 28. Revijo lahko prelistate TUKAJ.

Kupi v trgovini

Evangeliji
Sveto pismo
4,80€
Nalaganje
Nazaj na vrh