Menu
Košarica
Zapri

Tvoja košarica je prazna.

Zapri
Iskanje

test

Objava: 29. 07. 2010 / 09:10
Oznake: Cerkev, Družba
Čas branja: 2 minuti
Nazadnje Posodobljeno: 30.01.2018 / 17:06
Ustavi predvajanje Nalaganje

test

Trend branosti slovenskih tiskanih izdaj se je obrnil v pozitivno smer, kažejo podatki Nacionalne raziskave branosti (NRB) za prvo polletje letošnjega leta, saj se je branost tiskanih medijev glede na lansko leto povečala za dva odstotka. Na prvih dveh mestih sta ostala brezplačnik Žurnal ter priloga Dela in Slovenskih novic Vikend, ki sta hkrati edini ediciji s povprečnim dosegom nad 20 odstotkov populacije v starosti od 10 do 75 let.

Trend branosti slovenskih tiskanih izdaj se je obrnil v pozitivno smer, kažejo podatki Nacionalne raziskave branosti (NRB) za prvo polletje letošnjega leta, saj se je branost tiskanih medijev glede na lansko leto povečala za dva odstotka. Na prvih dveh mestih sta ostala brezplačnik Žurnal ter priloga Dela in Slovenskih novic Vikend, ki sta hkrati edini ediciji s povprečnim dosegom nad 20 odstotkov populacije v starosti od 10 do 75 let.

Najbolj bran dnevnik so Slovenske novice (305.000 bralcev na izdajo), tednik Nedeljski dnevnik (326.000 bralcev), mesečnik pa Ognjišče (225.000 bralcev).

Med tedniki ohranja primat Nedeljski dnevnik (326.000 bralcev), Kmečki glas prebira 125.000 bralcev, Družino 102.000, Dolenjski list 54.000, edini nedeljski časopis Nedelo pa 142.000 bralcev.
Skupna branost je v zadnjem letu za dva odstotka višja kot v predhodnem obdobju. Seštevki dosegov so v primerjavi z letom 2009 višji, in sicer v kategorijah dnevniki za 1,3 odstotka, priloge za 2,6 odstotka, dvotedniki za 3,3 odstotka, mesečniki za 1,9 odstotka in brezplačniki za 5,9 odstotka, so sporočili iz Slovenske oglaševalske zbornice.
Pozitivni rezultat dopolnjuje ugotovitev, da je v zadnjem obdobju desetim izdajam branost značilno zrasla, le petim pa značilno padla, kar je pomemben obrat glede na zadnjih nekaj obdobij, ko je bilo to razmerje vedno v prid statistično značilnim padcem branosti, kažejo rezultati NRB, ki jo je pripravila družba Valicon.
Raziskava je zabeležila spremembo tudi pri poslušanosti radijskih postaj. Prvemu in drugemu programu Radia Slovenija, ki ju dnevno posluša 183.000 oz. 158.000 poslušalcev, se je približal Radio 1 s 145.000 poslušalci dnevno
Naročnik raziskave je Slovenska oglaševalska zbornica s svetom pristopnikov k NRB, izvajalec pa Valicon. Raziskava je potekala med 3. julijem 2009 in 2. julijem 2010 na vzorcu 6918 oseb, starimi od 10 do 75 let.

Kupi v trgovini

Novo
1945: Dnevnik mojega križevega pota
Zgodovina
29,90€
Nalaganje
Nazaj na vrh